گوشی Nubia Z17 احتمالا اولین گوشی با ۸ گیگابایت حافظه ی رم خواهد بود - تکفارس 
گوشی Nubia Z17 احتمالا اولین گوشی با ۸ گیگابایت حافظه ی رم خواهد بود - تکفارس 

گوشی Nubia Z17 احتمالا اولین گوشی با ۸ گیگابایت حافظه ی رم خواهد بود

زینب حسینی
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - 19:15
گوشی Nubia Z17 احتمالا اولین گوشی با ۸ گیگابایت حافظه ی رم خواهد بود - تکفارس 

نوبیا زد ۱۷ احتمالا شبیه به نسخه ی بزرگ تری از نوبیا زد ۱۷ مینی (این تصویر) که قبلا عرضه شده، خواهد بود.

این خبر تایید شده که نوبیا زد ۱۷ (Nubia Z17)، یک گوشی با ۸ گیگابایت حافظه ی رم، احتمالا به همین زودی ها عرضه می شود.  این گوشی قطعا از چین می آید، به لطف نوبیا، برند دختر زد تی ای (ZTE) . قرار است این گوشی ها مدل های برجسته ای باشند با توجه خاص به طراحی و قابلیت های نیمه نو آورانه نیمه مفید مانند قاب صفحه نمایش لمسی زد ۹. باید بالاخره یه فرقی داشته باشند، نه؟

تیم روابط عمومی نوبیا این خصوصیات خاص را در شبکه های اجتماعی چینی تایید کرده است، در حالی که شایعاتی جداگانه به ضد آب بودن و وجود نسخه های ارزان تر زد ۱۷ با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم اشاره می کنند. خود جدول مشخصات هنوز به طور رسمی تایید نشده، ولی محیط شایعاتی این مدل حاکی از وجود یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰P با یک موتور لمسی، پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 835، و دوربین ای دوگانه ( اصلی ۲۳ مگاپیکسل، ثانوی ۱۲ مگاپیکسل ) است. گفته می شود که سیستم عامل این دستگاه نوبیا یو آی ۵.۰ (Nubia UI 5.0) است که بهتر از اندروید ۷.۱.۱ است.

۸ گیگابایت حافظه ی رم به غیر از سر و صدا کردن در بازار، در حال حاضر کاربرد زیادی ندارد. اما در آینده ای نه چندان دور خواهد داشت، زمانی که دستیاران همیشه در صحنه ی ال (Al) بخواهند برای درک و تجزیه و تحلیل آنچه که در اطراف آن ها و کاربران شان در حال جریان است، از منابع محاسباتی گوشی های هوشمند بهره برداری کنند. بازی های حرفه ای وی آر (VR) و سه بعدی (۳D) نیز از این فضای اضافی بهره مند می شوند. پس بیایید اجازه دهیم که صنعت مسیر خود را طی کند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید