مایکروسافت در حال کار بر روی یک گوشی با یک نسخه ویژه از ویندوز موبایل است - تکفارس 
مایکروسافت در حال کار بر روی یک گوشی با یک نسخه ویژه از ویندوز موبایل است - تکفارس 

مایکروسافت در حال کار بر روی یک گوشی با یک نسخه ویژه از ویندوز موبایل است

زینب حسینی
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - 20:46
مایکروسافت در حال کار بر روی یک گوشی با یک نسخه ویژه از ویندوز موبایل است - تکفارس 

جمله ی « جوجه رو آخر پاییز می شمارند » کاملا مناسب حال برنامه های ویندوز فون (Windows Phone) مایکروسافت است. اگر چه بسیاری بر این باورند که کار این شرکت با هر چیزی مرتبط به گوشی های هوشمند تمام شده است، به نظر می رسد اوضاع به این تلخی ها هم نیست.

فروش گوشی های ویندوز فون تقریبا به طور کامل متوقف شد، و سهم آن در بازار به طور ناگهانی به کمتر از ۱٪ در سراسر جهان طی چند سال گذشته تنزل پیدا کرد. به نظر رسید مایکروسافت با فروختن بخش مربوط به موبایل خود، به ادامه ی کسب و کارش با گوشی های هوشمند علاقه ای نداشته باشد.

خب، ظاهرا این شرکت واقع در ردموند (Redmond) هنوز این ایده ی یکی از بازیکننان اصلی در صنعت گوشی های هوشمند بودن را در سر می پروراند. به گفته ی تعدادی از کارکنان مایکروسافت، این شرکت به طور کامل اشتیاق خود را به ویندوز موبایل (Windows Mobile) و سخت افزاری که سیستم عامل آن را اجرا می کند، از دست نداده است.

در حقیقت، به نظر می آید که مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش یک گوشی هوشمند جدید است که «یک انشعاب جداگانه ای از ویندوز موبایل» را اجرا می کند. UI این سیستم عامل جدید کاملا با تمام چیز هایی که تا کنون دیده ایم متفاوت است.

علاوه بر این، مایکروسافت احتمالا پشتیبانی خود را از برنامه های سیلورلایت (Silverlight) در ورژن به روز شده ی ویندوز موبایل در حمایت از «تجربه های جدید موبایل» برداشته است.

این دستگاه و نسخه ی جدید ویندوز موبایل هر دو در مراحل اولیه ی توسعه هستند، و این به معنی این است که مایکروسافت ممکن است در صورت امیدوار کننده نبودن نتایج، در زمانی این پروژه را لغو کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید