سامسونگ تلویزیون های The Frame TV را در بازار جهانی عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ تلویزیون های The Frame TV را در بازار جهانی عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ تلویزیون های The Frame TV را در بازار جهانی عرضه کرد

سارا کاویانی
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - 21:34
سامسونگ تلویزیون های The Frame TV را در بازار جهانی عرضه کرد - تکفارس 

امروز سامسونگ اعلام کرد که تلویزیون های فریم خود را به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. این کار در این هفته از سوییس و نوروژ شروع می‌شود، و هفته آینده در بازار های مختلف شامل آمریکا، کره جنوبی ، اطریش؛ بلژیک، آلمان و فرانسه ادامه می‌یابد.

برای نشان دادن طراحی منحصر بفرد این تلویزیون، و تمام مشخصات این محصول، سامسونگ می‌خواهد یک همایش رونمایی یا گالری در هر کشور ترتیب دهد، تا به خوبی ویژگی ها و طراحی  تلویزیون فریم را نمایش دهد.

سری تلویزیون های فریم سامسونگ در دو سایز ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ عرضه می‌شوند  که هر دو مدل دارای ویژگی  Art Mode  هستند. در مورد این ویژگی هیجان انگیز و جالب باید بگوییم که صفحه نمایش کارهای هنری منحصر به فردی مانند نقاشی را نشان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید سری عکس های شخصی خود را در حالت Art Mode نشان دهید.

تلویزیون در حالت عادی تصاویر را با کیفیت UHD نمایش می‌دهد و زمانی که خاموش است زیباییش دو چندان می‌شود. شما همچنین می‌توانید با توجه به محیط و دکور هر اتاق از میان فریم های مختلف شامل گردو، بلوط و سفید فریم مورد نظرخودتان را انتخاب کنید.

این تلویزیون همچنین سنسور روشنایی نیز دارد که با توجه به روشنایی محیط تنظیم می‌شود و تلویزیون را با محیط داخلی ترکیب می‌کند. سنسور حرکتی، حرکت افراد را تشخیص می‌دهد و زمانی که کسی در اتاق نیست حالت صرفه جویی در انرژی را فعال می‌کند، وقتی کسی وارد اتاق می‌شود به حالت اولیه بر می‌گردد. زمانی که این تلویزیون روی دیوار نصب می‌شود مثل یک فریم تصویر یا یک نقاشی به نظر می‌رسد. با این ویژگی های جذاب، شما این تلویزیون را می‌خرید؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید