سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy S9 و Galaxy S9+ است - تکفارس 
سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy S9 و Galaxy S9+ است - تکفارس 

سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy S9 و Galaxy S9+ است

زینب حسینی
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - 16:34
سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy S9 و Galaxy S9+ است - تکفارس 

به گزارش بل (The Bell) رسانه ی کره ای، جانشین گلکسی اس ۸ تحت عنوان استار (Star) در سامسونگ به طور کامل توسعه یافته است. یک مدل با صفحه ی نمایش بزرگ تر که احتمالا گلکسی اس ۹ پلاس می باشد، موسوم به استار ۲ است. به غیر از این، دو بخش کوچک از اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی اس ۹ در این گزارش وجود دارد. اول، گفته شده که این گوشی دارای تکنولوژی صفحه نمایش یکسانی با اجداد خود است. بنابراین،این گوشی به احتمال زیاد گوشی تاشویی که مدت هاست درباره اش شایعه شده نخواهد بود، بلکه یک طراحی اصلاح شده از صفحه نمایش اینفینیتی (Infinity Display) است. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

دوم اینکه طبق گزارشات، سامسونگ تولید قطعاتش را تسریع کرده و قبل از اقدام برای توسعه ی کامل، یک دوره ی توسعه ی «نسبتا پیشرفته» را اجرا کرده، که شروع تولید گلکسی اس ۹ را به زودی در اواخر سال جاری ممکن می سازد. این بدان معنی است که سامسونگ می تواند گلکسی اس ۹ را سال آینده زودتر از معمول منتشر کند. با این حال، این اطلاعات به شدت بر اساس احتمالات است و بهتر است با احتیاط با آن برخورد کنیم.

ما همچنین از پیش می دانیم که گلکسی اس ۹ دارای پردازنده ی کوالکام (Qualcomm) و پردازنده ی نسل بعدی ۷nm سامسونگ خواهد بود. تولید انبوه هر دو چیپ ست قرار است از اوایل ۲۰۱۸ در مجموعه ی سامسونگ شروع شود. این شرکت به تازگی، از آنجایی که این کسب و کار بسیار سودمند شده، بخش ساخت پردازنده ی خود را به یک نهاد مجزا منتقل کرده است. ما سایر اخبار گلکسی اس ۹ را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید