گوشی K10000 از سوی Outkitel معرفی شد - تکفارس 
گوشی K10000 از سوی Outkitel معرفی شد - تکفارس 

گوشی K10000 از سوی Outkitel معرفی شد

زینب حسینی
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - 18:35
گوشی K10000 از سوی Outkitel معرفی شد - تکفارس 

اوکیتل (Oukitel) به تازگی ورودی جدیدش را به سری کی (K) معرفی کرد — کی ۱۰۰۰۰ پرو (K10000 Pro). این سری از گوشی های رده ی متوسط با باتری های بزرگ تشکیل شده و عضو جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حقیقت، این گوشی تپل با یک سلول ۱۰۱۰۰ mAh تا کنون بزرگترین بدنه را داراست. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

گوشی K10000 از سوی Outkitel معرفی شد - تکفارس 

این گوشی هوشمند ممکن است ضخیم باشد، اما این بدان معنا نیست که حتما زشت هم هست. اوکیتل یک لایه ی پشتی از ترکیبی از چرم اصل و قاب فولادی ضد زنگ را بکار گرفته تا به کی ۱۰۰۰۰ پرو ظاهری شیک و حس برتری بدهد. دوربین این گوشی توسط قسمت فلزی بزرگی احاطه شده، که محل قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت نیز هست. در هر حال، ما نمی دانیم که کی ۱۰۰۰۰ پرو به چه میزان محکم است، ولی ظاهر آن قطعا نشان دهنده ی استحکام و دوام آن است.

گوشی K10000 از سوی Outkitel معرفی شد - تکفارس 

در جلو دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است همراه با کلید های هدایت خازنی که در زیر آن تعبیه شده. این گوشی با یک MediaTek MT6750T کار می کند — یک SoC سطح ورودی هشت هسته ای، با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز. با وجود پردازنده ی در سطح پایین، ما هنوز یک رم LPDDR3 با حافظه ی ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی داریم. کی ۱۰۰۰۰ پرو دارای یک دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی به صورت پیش فرض با نسخه ی اندروید ۷ عرضه می شود. رابط کاربری اش تا حدودی عوض شده اما بیشتر به همان رابط کاربری اصلی اندروید که توسط گوگل ارائه می شود، شبیه است.

همانطور که قبلا اشاره شد، سلول mAh ۱۰۰۰۰ بخش مرکزی این گوشی را تشکیل می دهد. اوکیتل تایید کرده که این دستگاه را همراه با یک پلاگین دیواری شارژ سریع عرضه خواهد کرد، که از شارژر ۱۲V / 2A کی ۶۰۰۰ پلاس قدرتمند تر خواهد بود. با این حال، به عنوان بخشی از بازی که با طرفداران خود دارد، اعداد دقیق آن را افشا نکرد.

کی ۱۰۰۰۰ پرو اوکیتل در اوایل ماه ژوئن با قیمت ۲۱۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. با این وجود، در حال حاضر در مرحله ی پیش فروش قرار دارد و روش هایی وجود دارد که شما می توانید آن را با قمیت کمتری خریداری کنید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.