سامسونگ لپ تاپ های سری ۹ با قلم S Pen را رونمایی کرد - تکفارس 
سامسونگ لپ تاپ های سری ۹ با قلم S Pen را رونمایی کرد - تکفارس 

سامسونگ لپ تاپ های سری ۹ با قلم S Pen را رونمایی کرد

امید بصیری
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - 10:58
سامسونگ لپ تاپ های سری ۹ با قلم S Pen را رونمایی کرد - تکفارس 

سامسونگ یک لپ تاپ جدید در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ در تایوان معرفی کرده است. نوتبوک ۹ پرو یک لپ تاپ شبیه به نوت بوک ۹ اسپین سال گذشته است که با قلم اس پن عرضه می شود و به راحتی پشت کیبرد مخفی می شود. دو نسخه از این لپ تاپ که با ویندوز ۱۰ هوم به صورت اورژینال عرضه می شود وجود دارند، یکی نسخه ای با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی و دیگری با صفحه نمایش ۱۵ اینچی. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

نوتبوک ۹ پرو با صفحه نمایش فول اچ دی ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ عرضه می شود که به یک بدنه ی با قابلیت ۳۶۰ درجه چرخش متصل شده است تا بتوانید از آن به صورت یک تبلت نیز استفاده کنید. این گوشی توان تحمل ۴۰۰۰ واحد فشار را دارد و هم از ویندوز اینک و از محصول خود سامسونگ یعنی فرمان صوتی ای که بر روی گوشی های گلکسی و تبلت های آن دیده ایم پشتیبانی می کند. از این لپ تاپ می توان برای طراحی، ادیت محتوا و یا برداشتن یاد داشت استفاده کرد.

درون پوسته ی این لپ تاپ شاهد حضور پردازنده ی قدرتمند اینتل با نام شمسید هستیم که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی دیسک خشک یا اس اس دی (SSD) نیز همراه شده است. نسخه ی ۱۳.۳ اینچی با ۸ گیگابایت حافظه ی رم و گرافیک اینتل اچ دی(Inter HD) 620 عرضه می شود در حالی که نسخه ی ۱۵ اینچی با ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم و کارت گرافیک ۲ گیگابایتی ای ام دی رادئون ۵۴۰ ارائه می شود. این لپ تاپ با پورت های یو اس بی معمولی، یو اس بی تایپ سی و هم چنین پورت های اچ دی ام آی و درگاه کارت حافظه ی جانبی عرضه می شود.

باتری نوت بوک پرو ۹ ۵۴ وات بر ساعت قدرت دارد که از طریق پورت یو اس بی تایپ سی می توانید آن را شارژ سریع نیز بکنید. دوربین وب کم این لپ تاپ نیز کیفیتی ۷۲۰ پی دارد که از طریق حسگر مادون قرمز می توانید از آن به عنوان قابلیت تشخیص صورت برای باز کردن قفل لپ تاپ استفاده کنید. کیبرد این لپ تاپ از نور پس زمینه نیز پشتیبانی می کند. وای فای ۲ * ۲ این لپ تاپ از استاندارد a/b/g/n/ac پشیتبانی می کند و بلوتوث آن نیز نسخه ی ۴.۱ است. این کمپانی هنوز قیمتی برای این لپ تاپ اعلام نکرده است و تاریخ عرضه ی آن نیز مشخص نیست اما انتظار می رود که تا اواخر این سال میلادی شاهد عرضه ی این محصول در بازار باشیم.

نظر شما درباره ی این لپ تاپ چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.