مدل های جدید پرچمداران ال جی و سامسونگ برای مقابله با آیفون ۸ در راه اند! - تکفارس 
مدل های جدید پرچمداران ال جی و سامسونگ برای مقابله با آیفون ۸ در راه اند! - تکفارس 

مدل های جدید پرچمداران ال جی و سامسونگ برای مقابله با آیفون ۸ در راه اند!

علیرضا دهقان
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - 13:05
مدل های جدید پرچمداران ال جی و سامسونگ برای مقابله با آیفون ۸ در راه اند! - تکفارس 

در چند روز گذشته گزارشاتی منتشر شده که اذعان دارند سامسونگ و ال جی در حال آماده شدن برای انتشار مدل های مختلفی از پرچمداران خود اند. ظاهرا سامسونگ  تصمیم گرفته رنگبندی های جدیدی را برای Galaxy S8 و S8+ معرفی کند در حالیکه ال جی به دنبال معرفی مدل های Pro و Plus پرچمدارش یعنی G6 است که احتمالا در مقدار حافظه‌ی داخلی متفاوت اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید!

در نگاه اول ممکن است این دو مورد کاملا نامربوط به نظر برسند اما با استناد به Investor ، دو غول کره ای در واقع در حال آماده شدن برای عرضه‌ی آیفون جدید شرکت اپل در سپتامبر آینده اند.

این رسانه‌ی خبری منبعش را صنعتی می‌نامد و ادامه می‌دهد که رنگ Rose Gold یکی از انتخاب های کاربران در سال ۲۰۱۷ برای دو گلکسی است! با اینکه چنین گمانه‌زنی هایی را نباید سریع باور کرد ولی چیزی که قضیه را جالب می‌کند این است که رندر هایی از S8+ با رنگ رزگلد (عکس بالا) در وبسایت چینی Weibo درز کرده، همچنین سامسونگ از این تاکتیک قبلا هم استفاده کرده، این شرکت برای اینکه کمی از خسارات وارد شده را جبران کند، سال گذشته گلکسی اس۷ اج را در رنگ Coral Blue عرضه کرد که این رنگ به نوعی امضای فبلت آتشین(!) سامسونگ محسوب می‌شد!

در عین حال ال جی نیز در حال به وجود آوردن تغییرات کوچک در جی۶ است تا کمی فروشش را افزایش دهد! مدل هایی که احتمالا با نام Pro و Plus قرار است عرضه شوند احتمالا به ترتیب دارای ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اند.

نظر شما در مورد این کار سامسونگ و ال جی چیست؟ آیا این دو شرکت می‌توانند در فروش آیفون جدید تاثیری بگذارند؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.