گلکسی J5 2017 احتمالاً در ۵ ژوئن معرفی می شود - تکفارس 
گلکسی J5 2017 احتمالاً در ۵ ژوئن معرفی می شود - تکفارس 

گلکسی J5 2017 احتمالاً در ۵ ژوئن معرفی می شود

علیرضا دهقان
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 01:30
گلکسی J5 2017 احتمالاً در ۵ ژوئن معرفی می شود - تکفارس 

گزارشات زیادی مبنی بر عرضه شدن گوشی Galaxy J5 2017 در ماه ژوئن وجود داشت، اما این کمپانی هنوز هیچ تاریخی را برای عرضه‌ی این گوشی در نظر نگرفته است، اگرچه فهرستی منتشر شده که طبق آن این گوشی در ۵ ژوئن در دسترس همگان خواهد بود! در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

کمی قبل تر در این هفته، گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ در یک فروشگاه آلمانی به اسم Cyberport نشان داده شد، گفته می‌شد که این گوشی قرار است در ۲۲ ژوئن عرضه شود، این فهرست مشخصات این گوشی را نیز درج کرده بود!

گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ انتظار می‌رود دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ x 720 باشد که داخل بدنه‌ی تمام فلزی اش پردازشگر ۸ هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار گرفته‌است. این گوشی همچنین از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و دارای NFC و بلوتوث ۴.۲ است، اندروید نوقا نیز به طور پیش فرض روی این گوشی نصب شده و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری تمامی قطعات را به کار می‌اندازد.

فهرستی برای این گوشی در رنگ های طلایی و مشکی در آمازون فرانسه یافت شده که نشان می‌دهد این گوشی قیمتی معادل ۲۷۹ یورو دارد! این فهرست هر چیزی که درباره‌ی این گوشی شنیده بودیم را تصریح کرده است.

گلکسی J5 2017 احتمالاً در ۵ ژوئن معرفی می شود - تکفارس  گلکسی J5 2017 احتمالاً در ۵ ژوئن معرفی می شود - تکفارس 

رندر هایی که همراه این فهرست بوده اند تاریخ ۵ ژوئن را نمایش می‌دهند که احتمالا اشاره به زمان عرضه‌ی این گوشی دارند! اگر تاریخی که در رندر ها نشان داده شده است صحیح باشد پس حتما به زودی باید شاهد معرفی این تلفن‌هوشمند توسط سامسونگ باشیم.

نظر شما در مورد گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ چیست؟ آیا مایل به خرید این گوشی هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.