LG تا تا آخر ماه ژوئن از ۲ گوشی LG G6 PRO و LG G6 PLUS رونمایی می کند - تکفارس 
LG تا تا آخر ماه ژوئن از ۲ گوشی LG G6 PRO و LG G6 PLUS رونمایی می کند - تکفارس 

LG تا تا آخر ماه ژوئن از ۲ گوشی LG G6 PRO و LG G6 PLUS رونمایی می کند

امید بصیری
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 15:48
LG تا تا آخر ماه ژوئن از ۲ گوشی LG G6 PRO و LG G6 PLUS رونمایی می کند - تکفارس 

هنوز بیش از ۲ ماه از عرضه ی ال جی جی ۶ (LG G6) در بازار نمی گذرد اما این کمپانی به دنبال این است تا یک پرچم دار جدید عرضه کند. یک گزارش جدید از خبرگزاری های کره ای اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد تا آخر ماه ژوئن سال جاری ۲ مدل جدید از گوشی های خود را تحت نام ال جی جی ۶ معرفی کند. این گوشی ها به ترتیب ال جی جی ۶ پلاس (LG G6 Plus) و ال جی جی ۶ پرو (LG G6 Pro) نام خواهند داشت. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

شما نباید انتظار داشته باشید که یک نسخه ی به روز رسانی شده ی ال جی جی ۶ با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ را ببینید. نام این گوشی ها صرفا نشان گر حالت کلی آن هاست و اگر نه در جزئیات احتمالاً تفاوت های محسوسی با ال جی جی ۶ خواهند داشت. ال جی جی ۶ پلاس حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت و از قابلیت شارژ بی سیم که ال جی جی ۶ معمولی بی بهره است نیز پشتیبانی می کند در حالی که ال جی جی ۶ پرو با نیمی از حافظه ی ال جی جی ۶ معمولی عرضه خواهد شد یعنی ۳۲ گیگابایت. از دیگر تفاوت های مهم این محصولات با گوشی اصلی می توان به قیمت آن ها اشاره کرد. ال جی جی ۶ پلاس احتمالاً قیمتی معادل با ۱ میلیون ووآن(۸۹۰ دلار آمریکا) خواهد داشت در حالی که ال جی جی ۶ پرو با قیمتی ۷۹۰ هزار ووآنی(۷۰۰ دلار آمریکا) عرضه می شود. برای مقایسه باید گفت که ال جی جی ۶ معمولی قیمتی معادل ۹۰۰ هزار ووآن(۸۰۰ دلار آمریکا) دارد.

اما این تازه به نظر آغاز راه این شرکت در تولید پرچم داران ثانویه برای پرچم داران اصلی خود است. گوشی معرفی نشده ی ال جی وی ۳۰ (LG V 30) نیز احتمالاً تا پایان سال ۱ مدل جدا خواهد داشت. هم چنین تمام گوشی های رده پایین این شرکت از این به بعد تحت نام اکس فروخته خواهند شد تا با دیگر گوشی های رده بالا اشتباه گرفته نشوند.

پس سوال مهمی که اینجا باید پرسید این است: چرا باید به این گوشی ها نام های مختلفی بدهیم در حالی که می بینیم تفاوت های آن ها بسیار کوچک است؟ این که این نام گذاری ها صرفاً حقه های تبلیغاتی برای فروش بیشتر هستند یا دلیل دیگری در کار است را هنوز نمی توان به قطعیت گفت. در هر صورت، دو نسخه ی فرعی گوشی ال جی جی ۶ تا پایان همین ماه میلادی معرفی خواهند شد. نکته ی آخر هم اینکه این گوشی مخصوص کره ی جنوبی نخواهند بود و در بازار جهانی نیز عرضه می شوند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خو را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید