سامسونگ Galaxy J3, Galaxy J5 و Galaxy J7 2017 رسماً معرفی شدند - تکفارس 
سامسونگ Galaxy J3, Galaxy J5 و Galaxy J7 2017 رسماً معرفی شدند - تکفارس 

سامسونگ Galaxy J3, Galaxy J5 و Galaxy J7 2017 رسماً معرفی شدند

علیرضا دهقان
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - 19:33
سامسونگ Galaxy J3, Galaxy J5 و Galaxy J7 2017 رسماً معرفی شدند - تکفارس 

سامسونگ به تازگی سری گلکسی خود را در اروپا رونمایی کرد. سه اسمارتفون میان رده گلکسی J3 و گلکسی J5  و گلکسی J7  ۲۰۱۷ که در چند ماه آینده روانه بازار می‌شوند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگر چه قیمت هایی که توسط سامسونگ اعلام می‌شوند بسته به کشور مورد نظر متفاوت خواهد بود، ما از قبل می‌دانیم که قیمت گلکسی J5  نهایتا ۲۷۹ یورو خواهد بود. احتمالا گلکسی J5 اولین اسمارتفونی که در فروشگاه ها می‌بینید خواهد بود، که در اواخر این ماه(احتمالا ۲۲ ژوئن)  روانه بازار می‌شود.
اسمارتفون بعدی گلکسی J7 2017 خواهد بود، که پیش بینی می‌شود در جولای عرضه شود. اخرین و البته نه کم اهمیت ترین اسمارتفون، گلکسی J3 2017 است که در ماه اوت در اروپا عرضه می‌شود.
هر سه اسمارتفون بدنه فلزی دارند و با اندروید ۷ نوقا می‌آید. همه ویژگی های مناسبی دارند اما تفاوت اصلی در طراحی شیک آنها می‌باشد.
از میان این سه، ارزان ترین مدل گلکسی J3 2017 با صفحه نمایش ۵ اینچی و رزلوشن HD (720p)، و دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی می‌باشد. این اسمارتفون با پردازشگر ۷۵۷۰ اگزینوس ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی قدرت گرفته است، و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این گوشی از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند و به همراه یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری به بازار می‌آید.

سامسونگ Galaxy J3, Galaxy J5 و Galaxy J7 2017 رسماً معرفی شدند - تکفارس 

مدل بزرگتر سری جی یعنی J5 2017 با صفحه نمایش سوپر امولد ۵.۲ اینچی با رزولوشن اچ دی ۷۲۰ همراه است و در دل این گوشی پردازنده‌ی ۱.۶گیگاهرتزی هشت هسته‌ای Exynos 7870 به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی وجود دارد.

این مدل همچنین دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و عقب خود جای داده و انرژی اش را از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری می‌گیرد.

در آخر گلکسی J7 2017 که گران ترین مدل نیز می‌باشد صفحه‌ای ۵.۵ اینچی فول اچ دی ۱۰۸۰ دارد و با پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE Cat6 می‌آید. این گوشی با پردازنده‌ای همانند برادر کوچکش یعنی Exynos 7870 مجهز شده و ۳ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

باز هم همانند J5 ، این گوشی نیز دارای دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و عقبش می‌باشد ولی برخلاف دو گوشی دیگر سری J ، این گوشی از باتری قدرتمند ۳۶۰۰ میلی‌آمپری تغذیه می‌کند.

ننظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ مارا از نظراتتان مطلع کنید!یدآید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید