عرضه ZenFone 4 با تاخیر مواجه شد - تکفارس 
عرضه ZenFone 4 با تاخیر مواجه شد - تکفارس 

عرضه ZenFone 4 با تاخیر مواجه شد

سارا کاویانی
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - 22:05
عرضه ZenFone 4 با تاخیر مواجه شد - تکفارس 

ایسوس قبلا گفته بود که خانواده ZenFone 4  را در می رونمایی  می‌کند، اما به نظر می‌رسد این کمپانی تاریخ مقرر شده خود را فراموش کرده و متاسفانه به نظر می‌رسد تصمیمی برای رونمایی آن در اواخر این ماه ندارند؛ اما گزارشی جدید پیش بینی می‌کند که خانواده   ZenFone 4  در جولای رونمایی شود. در ادامه با تک فارس همراه باشید.
به نقل از مدیر این کمپانی Jerry Shen، خانواده ZenFone 4 در اواخر جولای معرفی خواهد شد. ایسوس برای بهبود مشخصات این گوشی و ایجاد مقداری تغییر قابل توجه در طراحی آن زمان معرفی آن را ۳ ماه به تاخیر انداخت.

 اولین اسمارتفون از خانواده ZenFone 4  که توسط ایسوس روانه بازار می‌شود، به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی مجهز شده، و قیمت آن حدوداً ۵۰۰ دلار خواهد بود. متعاقباً، نسخه جدید با سایز متفاوت نیز در بازار عرضه خواهد شد، اما جزییات زیادی درباره آن موجود نیست.
ایسوس امیدوار است که با خانواده جدید ZenFone 4 برخلاف نیم سال اول سال که  زیان خالص کلی را در سیستم خود تجربه کرد، در سه ماه سوم سال سود خوبی کسب کند.
توجه داشته باشید که، به نقل از مدیر این کمپانی، ایسوس می‌خواهد خانواده ZenFone 5 را در کنگره جهانی موبایل MWC سال آینده معرفی کند. در عین حال، عرضه مهم بعدی این کمپانی گوشیZenFone AR، اسمارتفون گوگل تانگو است؛ که در ۱۴ ژوئن بازار تایوان را در درست خواهد گرفت.

نظر شما چیه؟ به ما بگید که مایل به خرید این گوشی هستید یا نه؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.