اطلاعات جدید از اسکنر اثر انگشت Galaxy Note 8 - تکفارس 
اطلاعات جدید از اسکنر اثر انگشت Galaxy Note 8 - تکفارس 

اطلاعات جدید از اسکنر اثر انگشت Galaxy Note 8

زینب حسینی
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - 08:00
اطلاعات جدید از اسکنر اثر انگشت Galaxy Note 8 - تکفارس 

این تصویر کلی از گلکسی نوت ۸ به نظر چیزی کم دارد

تقریبا همه ی کسانی که از آخرین پرچم دار سامسونگ، گلکسی اس ۸، استفاده کرده باشند، سریعا به شما خواهند گفت که  قرارگرفتن محل سنسور اثر انگشت در پشت گوشی چقدر بد است. همانطور که قبلا گزارش شده، به نظر می رسد که این یک تصمیم ثانیه آخری بوده که به دلیل عدم توانایی این شرکت در تولید به موقع یک نمونه ی اولیه ی با کیفیت بالا برای یک اسکنر درون صفحه نمایش، گرفته شده است. و در حالی که ما امید داشتیم این تکنولوژی تا زمان ورود گلکسی نوت ۸ به خط تولید آماده شود، یک خبر تازه همه ی آن رویا ها را به باد داد. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

همانطور که توسط نشریه ی کره ای زبان نیوز ۱ (News1)گزارش شد، از یکی از مقامات رسمی سامسونگ نقل شده است: « ما تمام تلاش خود را برای نصب یک سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه ی نمایش بر روی گلکسی نوت ۸ کردیم، اما به دلیل محدودیت های فنی مختلف از جمله امنیت تصمیم گرفتیم که آن را نصب نکنیم. »

یا به عبارت دیگر، سامسونگ یک نمونه اولیه در حال کار داشته است، اما این نمونه ی اولیه عملکردی همتراز با همتایان مستقل خود نداشته. و برای اینکه بیشتر نمک روی زخم بپاشد، این گزارش به طور خاص به اپل اشاره می کند، که اکثرا بر این باورند که با موفقیت این تکنولوزی را در پرچم دار بعدی اش، آیفون ۸ (iPhone 8) به اجرا در آورده است.

با این وجود، به نظر نمی رسد که این شرکت به طور کلی از این ایده صرف نظر کرده باشد — بر اساس این گزارش، با اینکه یک سنسور درون صفحه نمایش برای نوت ۸ ارائه نخواهد شد، سامسونگ به توسعه ی این تکنولوژی با همکاری کروشال تک (CrucialTec)، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سنسور بیومتریک در جهان، ادامه خواهد داد.

گلکسی نوت ۸ که گفته می شود چندین ویژگی در طراحی را با پرچم دار حاکم کنونی، اس ۸، مشترک دارد، بنا به گزارشات دارای این تفاوت است که اولین درستگاه پیشرفته ی سامسونگ خواهد بود که دارای دوربین دوگانه پشتی است. انتظار می رود که این دستگاه در اواخر ماه اوت ،درست قبل از نمایشگاه امسال IFA در آلمان، رونمایی شود، با همان نسبت صفحه نمایش ۱۸.۵:۹ مانند گلکسی اس ۸ ، اما در یک پنل ۶.۳ اینچی بزرگ تر.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.