اطلاعاتی جدید از دوربین OnePlus 5 - تکفارس 
اطلاعاتی جدید از دوربین OnePlus 5 - تکفارس 

اطلاعاتی جدید از دوربین OnePlus 5

زینب حسینی
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - 08:00
اطلاعاتی جدید از دوربین OnePlus 5 - تکفارس 

با اینکه وان پلاس ۵ تا قبل از ۲۰ ماه ژوئن به درستی معرفی نخواهد شد، ما در حال حاضر چیز های مختلفی درباره ی آن می دانیم. و امروز می توانیم نگاهی به شکل رسمی این گوشی نیز بیاندازیم – البته فقط نیمی از پشت این گوشی در تصویر مشخص است. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

خود وان پلاس (OnePlus) افشا کرده که این عکس – که در بالا دیده می شود – نشانگر آن است که وان پلاس ۵ دارای ویژگی «دوربین های دوگانه» برای گرفتن «تصاویر واضح تر» است. این دوربین دوگانه بسیار به دوربین پشتی آیفون ۷ پلاس اپل (Apple iPhone 7 Plus) شباهت دارد، هر چند بهتر است این مقایسه را به زمانی موکول کنیم که یک وان پلاس ۵ در دست داشته باشیم.

با افشای این تیزر و عکس نصفه ی جدید، به نظر می آید که وان پلاس فرضیه ای که ما در اوایل هفته داشتیم را تایید کرده است: وان پلاس ۵ به دستگاه اوپو آر ۱۱ (Oppo R11) که قبلا معرفی شده شباهت دارد، اگرچه ویژگی های پیشترفته تری را ارائه می دهد.

ما تقریبا مطمئن هستیم که وان پلاس چند سورپرایز برای معرفی وان پلاس ۵ در ۲۰ ژوئن باقی گذاشته است، پس بیابید منتظر باشیم و ببینیم که آن روز چگونه پیش خواهد رفت. در این ضمن، با توجه به چیزی که در حال حاضر دیده می شود، نظر شما چیست؟ به نظرتان وان پلاس ۵ کمی بیش از حد شبیه به آیفون ۷ پلاس نیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید