اعلام مشخصات OnePlus 5 در GFXBench - تکفارس 
اعلام مشخصات OnePlus 5 در GFXBench - تکفارس 

اعلام مشخصات OnePlus 5 در GFXBench

دانیال دهقانی
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - 18:10
اعلام مشخصات OnePlus 5 در GFXBench - تکفارس 

چندی پیش شاهد ارائه مشخصات گوشی وان پلاس ۵ پرچمدار امسال شرکت وان پلاس در پایگاه GeekBench بودیم و حالا، مشخصات این گوشی در پایگاه GFXBench هم ثبت شده که اطلاعات جالبی را با خود به همراه دارد. این گوشی قرار است در تاریخ ۲۰ ژوئن به طور رسمی رونمایی شود. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بر طبق اطلاعات منتشر شده در این پایگاه، این گوشی صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی دارد. این گوشی چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵ را در زیر صفحه نمایش خود دارد، چیپستی که پردازنده ای ۸ هسته ای که روی ۲.۴ گیگاهرتز کلاک شده دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو ۵۴۰ است. این گوشی ۸ گیگابایت حافظه رم داشته و ۱۲۸ گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن تعبیه شده است. دوربین جلویی و پشتی این گوشی هر دو ۸ مگاپیکسلی خواهند بود و اگرچه در این پایگاه ذکر نشده، ولی انتظار می رود دوربین پشتی این گوشی دوگانه باشد. همچنین شایعه شده که یکی از سنسورهای این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

نسخه ۷.۱ اندروید، البته ورژن وان پلاسی آن یعنی Oxygen OS نیز به طور پیش فرض روی این گوشی نصب خواهد بود. این گوشی در تاریخ ۲۰ ژوئن یعنی ۹ روز دیگر رسماً معارفه خواهد شد و انتظار می رود ۲ روز بعد، در ۲ کشور که یکی از آن ها هند خواهد بود عرضه شود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.