مشخصات سری جدید Moto M در Geekbench لو رفت - تکفارس 
مشخصات سری جدید Moto M در Geekbench لو رفت - تکفارس 

مشخصات سری جدید Moto M در Geekbench لو رفت

دانیال دهقانی
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - 15:57
مشخصات سری جدید Moto M در Geekbench لو رفت - تکفارس 

مشخصات سری جدید Moto M در Geekbench لو رفت. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

گوشی جدیدی با مدل رمز Lenovo XT1902-03 در پایگاه Geekbench دیده شده است. وجود XT در مدل این گوشی بیانگر آن است که قبلاً شاهد عرضه مدلی از آن بوده ایم پس انتظار می رود شاهد یک گوشی که ادامه دهنده راه Moto M است باشیم. این حدس از آن جا به عمل آمده که نسخه SoC همان چیپست به کار رفته در ساخت آن گوشی، در ساخت این گوشی به کار خواهد رفت.

این گوشی یک پردازنده Helio P20 MediaTek MT6797 که ۱۰ هسته ای است به همراه دارد. در این تست هر ۱۰ هسته این پردازنده روی ۱.۸۵ گیگاهرتز کلاک شده بودند. این گوشی ۴ گیگابایت هم حافظه رم دارد و اندروید ۷.۱.۱ روی آن به صورت پیش فرض نصب شده است. گوشی Moto M پردازنده Helio P15 MediaTek SoC را داشت که ۸ هسته ای بود.

شرکت موتورولا اخیراً گوشی Moto Z2 Play را معرفی کرد و گوشی Moto C را نیز عرضه کرد، و انتظار می رود ۹ روز دیگر در تاریخ ۲۱ ژوئن یک گوشی دیگر را هم معرفی کند. گوشی های دیگری با برند Moto احتمالاً بعد از آن عرضه خواهند شد. گوشی Moto E4 Plus با باتری ۵ هزار میلی آمپری خود هم انتظار می رود در ۱۷ جولای عرضه شود.

در تست به عمل آمده، به شکل تک هسته ای پردازنده این گوشی امتیاز ۱۱۶۳ و به شکل چند هسته ای امتیاز ۴۸۳۶ را به دست آورده که نسبت به Moto M پیشرفت زیادی است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.