گلکسی J7 2017 از یک دوربین دوگانه در چین بهره خواهد برد - تکفارس 
گلکسی J7 2017 از یک دوربین دوگانه در چین بهره خواهد برد - تکفارس 

گلکسی J7 2017 از یک دوربین دوگانه در چین بهره خواهد برد

امید بصیری
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - 15:05
گلکسی J7 2017 از یک دوربین دوگانه در چین بهره خواهد برد - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ در مراحل نهایی توسعه ی گوشی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ تصمیم گرفته است تا از توسعه ی این گوشی با دوربین های دوگانه خودداری کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سامسونگ در حال حاضر گوشی های سری گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ اش را در بازار جهانی عرضه کرده است. هیچ کدام از گوشی های این سری از دوربین های دوگانه بهره نمی برند ان هم در حالی که این مسئله در این روز ها که اکثر گوشی ها از این نوع دوربین ها بهره می برند کمی عجیب به نظر می رسد. شرکت سامسونگ برای مدت های طولانی ای است که قصد دارد از دوربین های دوگانه در گوشی های پرچم دار خود استفاده کند. گزارشات متعددی وجود داشتند که تایید می کردند پرچم دار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۸ از این دوربین بهره می برند اما در نهایت این پرچم دار بدون این ویژگی عرضه شد.

به نظر می رسد که سامسونگ در مراحل نهایی عرضه ی این گوشی تصمیم گرفت که از استفاده ی از این دوربین ها در این چرگم دار خودداری کند چرا که ما قبلاً نمونه های اولیه از این گوشی با این دوربین ها دیده بودیم. حال گزارشاتی منتشر شده که قرار است یک نسخه از گوشی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ با دوربین های دو گانه در پشت عرضه شود. برخی تصاویر از نسخه ی مخصوص کشور چین این گوشی که از شماره ی ساخت SM-J7310 استفاده می کرده است به بیرون درز کرده است. این تصاویر به خوبی یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی این گوشی را نشان می دهند. اما این همه ی مسئله نیست چرا که این تصاویر همچنان نشان می دهند که این گوشی از طراحی نسبتاً خاصی بهره می برد که البته برای گوشی های سامسونگ جدید نیست.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد تا این گوشی را در این کشور عرضه کند. منبعی که این تصاویر را به سطح نت انتشار داده است همچنین گفته که مراحل توسعه ی این گوشی به پایان رسیده است. سامسونگ هنوز رسماً چیزی را تایید نکرده است بنابراین هنوز مقداری شک و شبهه پیرامون این گوشی وجود دارد.

گلکسی J7 2017 از یک دوربین دوگانه در چین بهره خواهد برد - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.