قیمت گوشی های LG Q6 و Q6+ لو رفت - تکفارس 
قیمت گوشی های LG Q6 و Q6+ لو رفت - تکفارس 

قیمت گوشی های LG Q6 و Q6+ لو رفت

امید بصیری
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - 18:06
قیمت گوشی های LG Q6 و Q6+ لو رفت - تکفارس 

ال جی اخیراً مدل های جدید گوشی های میان رده ی خود را معرفی کرد_ Q6α, Q6, و Q6+. شاید مهم ترین ویژگی این گوشی ها صفحه نمایش آن ها باشد که کیفیتی  FHD+ با نسبت تصویر عجیب ۱۸ به ۹ بهره می برند. صفحه نمایش این گوشی ها قاب بسیار نازکی دارد و شبیه به الجی جی ۶ هستند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

اگرچه ال جی تقریبا تمامی نکات مهم این محصول را از جمله تاریخ احتمالی عرضه آن اعلام کرد اما هیچ اطلاعاتی درباره ی قیمت آن ها نداد. خوشبختانه یک خبر جدید از خبرگزاری های کره ی جنوبی ممکن است قیمت احتمالی این محصول را لو داده باشد. بر طبق گزارش منابع iNews24 گوشی های Q6 و Q6+ در زمان عرضه قیمتی معادل ۴۱۸ هزار و ۴۹۹ هزار ووآن خواهند داشت. این مبلغ به دلار امریکا در حدود ۳۶۳ و ۴۳۳ دلار می شود. نکته جالب این است که هیچ اطلاعات دقیقی از قیمت نسخه ی Q6α که نسخه ی کوچک تر این محصولات است ارائه نشده است.

البته باید این نکته را در نظر بگیریم که این قیمت ها ممکن است در بازار های غربی با افزایش قیمت رو به رو شوند. پس باید انتظار داشته باشید که قیمت پایه ی این محصولات ۳۸۰ و ۴۵۰ دلار باشد. نکته دیگر هم این است که این اطلاعات رسمی نیستند پس باید تا زمان انتشار اطلاعات رسمی صبر کنیم. خوشبختانه این مدت زمان زیاد طول نخواهد کشید چرا که نسخه های مختلف این گوشی در ماه سپتامبر در بازار های آسیا عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.