تاریخ احتمالی عرضه Galaxy Note FE در سطح جهانی - تکفارس 
تاریخ احتمالی عرضه Galaxy Note FE در سطح جهانی - تکفارس 

تاریخ احتمالی عرضه Galaxy Note FE در سطح جهانی

علیرضا دهقان
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - 19:38
تاریخ احتمالی عرضه Galaxy Note FE در سطح جهانی - تکفارس 

همانطور که انتظار می رفت سامسونگ هفته ی گذشته گلکسی نوت FE را رونمایی کرد که نسخه ای ریفربیشد از فبلت ناموفق گلکسی نوت ۷ است. این شرکت ابتدا این دستگاه را در کره ی جنوبی به فروش می رساند و هنوز برنامه ای برای فروش در بازار جهانی وجود ندارد.

با استناد به گزارش هایی که از کره ی جنوبی می آیند می توان گفت سامسونگ تنها قرار است تعداد محدودی از گلکسی نوت FE را به فروش برساند، یک مقام رسمی از ساممسونگ تایید کرده که این تعداد بالای ۴۰۰ هزار واحد در کره ی جنوبی نخواهد بود.

با اینکه هنوز چیزی تایید نشده ولی منابع خبر از احتمال فروش این گوشی در بازار های دیر کشور ها نیز می دهد اما چیزی که از آن مطمئن هستیم عدم فروش این گوشی در بازار ایالات متحده خواهد بود که سامسونگ این خبر را رسما تایید کرده است.

در صورتی که در مورد نوت FE کنجکاو شده اید باید گفت این نسخه هیچ تفاوت خاصی با گلکسی نوت ۷ آتشین ندارد و تنها تفاوت آنها استفاده از باتری امن ۳۲۰۰ میلی آمپری به جای باتری خطرناک ۳۵۰۰ میلی آمپری در نوت FE است.

در کل این گوشی همان گلکسی نوت ۷ است ولی با ۲۰ درصد قیمت کمتر! سامسونگ در حال فروش این گوشی به قیمت حدود ۶۰۸ دلار در کره ی جنوبی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید