شایعه: آیفون ۸ چهار رنگ خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: آیفون ۸ چهار رنگ خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: آیفون ۸ چهار رنگ خواهد داشت

دانیال دهقانی
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - 18:51
شایعه: آیفون ۸ چهار رنگ خواهد داشت - تکفارس 

به نظر می رسد که گوشی آیفون ۸ دارای ۴ رنگ مختلف خواهد بود! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

روز به روز به معرفی آیفون ۸ نزدیک تر می شویم و تنور شایعات در مورد این گوشی که در دهمین سالگرد آیفون قرار است به بازار بیاید بیشتر می شود. به نظر این اولین آیفونی خواهد بود که صفحه نمایش OLED دارد و به جای حسگر اثر انگشت، باید شاهد تکنولوژی تشخیص چهره باشیم که از طریق دوربین جلویی دستگاه میسر می شود. این پیشبینی یکی از تحلیلگران مطرح محصولات اپل یعنی مینگ چی کو (Ming Chi Kou) اوایل امسال گفته بود و دوربین جلوی این گوشی را انقلابی توصیف کرده بود.

حالا یک شایعه جدید در مورد این گوشی به گوش رسیده است و به نظر باید منتظر آیفون ۸ در قالب ۴ رنگ مختلف باشیم که یکی از آن ها جدید است. این را بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) در توییتر گفته، همان شخصی که رندرهای مختلفی از آیفون ۸ را از ابتدای سال تاکنون منتشر کرده. او گفته که چهارمین رنگ که جدید هم هست، در اصل به این صورت است که بدنه گوشی از جنس شیشه است و حالتی بازتاب کننده خواهد داشت. اگر حق با او باشد، به نظر از ۶ رنگ حاضر برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باید شاهد ناپدید شدن برخی از آن ها باشیم. این شش رنگ عبارتند از: طلایی – قرمز – نقره ای – مشکی – مشکی براق – گلبهی (Rose Gold)

باید منتظر ماند و دید که در نهایت آیفون ۸ چگونه خواهد بود. نظر شما در مورد این گوشی و رنگ های احتمالی آن چیست؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.