آگهی استخدام سامسونگ برای متخصصان باتری در آمریکا و اروپا - تکفارس 
آگهی استخدام سامسونگ برای متخصصان باتری در آمریکا و اروپا - تکفارس 

آگهی استخدام سامسونگ برای متخصصان باتری در آمریکا و اروپا

دانیال دهقانی
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - 19:45
آگهی استخدام سامسونگ برای متخصصان باتری در آمریکا و اروپا - تکفارس 

به نظر می آید که سامسونگ به دنبال استخدام کردن متخصصان باتری در آمریکا و اروپا برای بهبود این بخش است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

به مانند هر تجارت دیگری، سامسونگ هم در کارهای خود دچار اشتباهاتی شده و مثلاً گلکسی نوت ۷ نمونه بزرگی از آن اشتباهات بود. البته آن اشتباه گذشت و تلاش سامسونگ برای جمع کردن آن قضیه هم به نوبه خود جالب بود. حالا پس از گذشت مدتی از اعلام این خبر که سامسونگ ۸ قدم را برای ساخت باتری قرار است رعایت کند و تیمی متفاوت و جدا از تیم ساخت گوشی را مامور آن کرده تا باتری های مخصوص گوشی های این شرکت را طراحی، تست و مورد استفاده قرار دهد، حال دوباره خبر رسیده که سامسونگ به دنبال استخدام افرادی است که در زمینه باتری و سلول های آن کار می کنند و استعداد دارند.

حال گزارشی که اینوستر (Investor) منتشر کرده حاکی از آن است که این شرکت به دنبال متخصصان باتری در سراسر اروپا و آمریکا است. متقاضیان باید در رشته باتری سازی دارای مدرک کارشناسی یا دکتری باشند و اولویت هم با افرادی است که در زمینه توسعه سلول یا مواد اولیه باتری تخصص داشته باشند. به نظر همین حالا هم برخی از متقاضیان در شعبه آمریکای سامسونگ در مورد کار مصاحبه کرده اند ولی جزئیاتی از نتایج و ادامه جستجو برای یافتن متخصص باتری منتشر نشده است.

به جز زمینه بالا بردن تراز امنیت باتری، سامسونگ به نظر کار برروی یک سری باتری جامد را برای به کار بردن در سری بعدی پرچمدارهای خود آغاز کرده است. از مزایای باتری های جامد نسبت به لیتیومی می توان به مقاومت در برابر آتش گرفتن و مصرف کمتر انرژی اشاره کرد که به طور کلی خیلی مفید به نظر می رسد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ از تلاش های سامسونگ برای بهبود باتری ها راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید