افزایش کارایی حالت Panic Detection در اندروید ۷.۱ - تکفارس 
افزایش کارایی حالت Panic Detection در اندروید ۷.۱ - تکفارس 
افزایش کارایی حالت Panic Detection در اندروید ۷.۱ - تکفارس 

افزایش کارایی حالت Panic Detection در اندروید ۷.۱

دانیال دهقانی
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - 20:30
افزایش کارایی حالت Panic Detection در اندروید ۷.۱ - تکفارس 

به نظر می رسد که کارایی حالت Panic Detection در اندروید ۷.۱ بیشتر شده است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

یکی از قابلیت هایی که گوگل در اندروید ۷.۱ گنجانده بود ولی خیلی به چشم نیامد حالت Panic Detection بود که به شما امکان این را می داد تا اپلیکیشن های آلوده را شناسایی کنید، از آن ها خارج شوید و آن ها را پاک کنید. اخیراً یک ویژگی جدید به این حالت اضافه شده که در آن اگر شما ۴ بار با فاصله ۰.۳ ثانیه روی کلید Back ضربه بزنید (یا از این سریع تر) حالت Panic Detection به کار افتاده و سریعاً اپلیکیشن را می بندد و شما را به صفحه Home منتقل می کند.

این ویژگی خیلی کارآمد است چرا که برخی اپلیکیشن های آلوده به شما اجازه خروج را نمی دهند و به همین علت دستگاه بیشتر و سریع تر آلوده می شود. در اصل سیستم کار این حالت اینگونه است که بر اساس سرعتی که شما برای خروج از برنامه به خرج می دهید، ترس شما از آلوده شدن گوشی تان را اندازه می گیرد و در صورتی که بالا باشد خودش وارد عمل می شود. بعد از اینکه با موفقیت به صفحه خانه منتقل شدید می توانید بدون دردسر خاصی اپلیکیشنی که شما را ترسانده بود را حذف کنید.

البته مسئله ای که در مورد این قابلیت به درد بخور وجود دارد آن است که فقط ۹ درصد کاربران اندرویدی از نسخه ۷.۱ اندروید استفاده می کنند و حالت Panic Detection هم فقط روی این نسخه از اندروید وجود دارد پس فقط عده کمی قابلیت استفاده از آن را دارند. شاید تا وقتی که اندروید ۷.۱ بیشتر فراگیر شود، سازندگان اپلیکیشن های آلوده هم راهی جدید برای آلوده کردن گوشی شما پیدا کنند.

نظر شما در رابطه با این قابلیت چیست؟ آیا از حالت Panic Detection استفاده کرده اید؟ نظرات خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید