فروش گلکسی S8 به نسبت S7 افت داشته است - تکفارس 
فروش گلکسی S8 به نسبت S7 افت داشته است - تکفارس 

فروش گلکسی S8 به نسبت S7 افت داشته است

امید بصیری
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - 10:30
فروش گلکسی S8 به نسبت S7 افت داشته است - تکفارس 

گلکسی اس ۸ شروع فوق العاده ای برای سامسونگ داشت و توانست رکورد های پیش فروش را برای این شرکت بشکند. ۲ ماهی از زمان عرضه ی این محصول می گذرد و کسانی که شدیداً قصد خرید این گوشی را داشتند احتمال تا الان آن را خریده اند. افت فروش محصول کمی بعد از عرضه آن طبیعی است اما اگر گزارش جدید وب سایت های کره جنوبی درست باشد، گلکسی اس ۸ به لحاظ فروش عقب تر از گلکسی اس ۷ قرار می گیرد.

خبرگزاری کره ای The Bell گزارش داده که کارشناسان پیش بینی می کنند حدود ۹.۸ میلیون گلکسی اس ۸ در ۲ ماهه اول ارائه این محصول فروش رفته باشد. اگر این آمار درست باشد این محصول افت ۲۰ درصدی ای به نسبت ۱۲ میلیون گلکسی اس ۷ فروش رفته در سال ۲۰۱۶ دارد. سامسونگ میزان فروش گلکسی اس ۸ را از تاریخ ۱۶ می اعلام نکرده است. در آن زمان بود که سامسونگ اعلام کرد تولید گوشی های گلکسی اس ۸ برای بازار جهانی حدود ۱۰ میلیون برای ۳ هفته افزایش داشته است. یک کارشناس داخلی بر این باور است که سامسونگ به دلیل کاهش فروش محصولاتش از ارائه آمار خودداری می کند. در این گزارش همچنین گفته شده که سامسونگ سفارش برخی قسمت ها برای پرچم دار خود را کاهش داده است.

اشباع بازار پرچم داران و گوشی های رده بالا یکی از دلایل این امر عنوان می شود و نه اینکه گلکسی اس ۸ گوشی محبوبی نیست. یکی از مسئولان سامسونگ نه این گزارش را رد کرد و نه تایید و صرفاً گفت که مسئولان سامسونگ پیش بینی فروش یکسانی برای گلکسی اس ۸ در برابر گلکسی اس ۷ دارند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید