شیائومی بهترین ۳ ماه تاریخ خود را تجربه کرد - تکفارس 
شیائومی بهترین ۳ ماه تاریخ خود را تجربه کرد - تکفارس 

شیائومی بهترین ۳ ماه تاریخ خود را تجربه کرد

امید بصیری
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - 11:51
شیائومی بهترین ۳ ماه تاریخ خود را تجربه کرد - تکفارس 

بر طبق گزارش اخیر یک شرکت تایوانی، شیائومی توانسته تا بهترین عملکرد خود در یک سه ماهه را بین ماه های ژوئن تا مارس ثبت کند که با رشد ۷۰ درصدی به نسب ۳ ماهه ی قبلی همراه بوده است. این شرکت چینی موفق شده تا ۲۳.۱۶ میلیون گوشی هوشمند را در این بازه زمانی بفروشد و بر طبق گفته های آقای لی یون مدیر شیائومی، این شرکت قصد دارد تا پایان سال میلادی درآمدی ۱۴.۷ میلیارد دلاری را به ثبت برساند. ظاهراً تمرکز این شرکت بر روی خرده فروشی اش علی الخصوص برای گوشی ۱۲۳ می هوم در چین باعث این درآمد بالا شده است و این شرکت برنامه ریزی کرده تا تعدادی خرده فروشی دیگر نیز باز کند.

فروش محصولات شیائومی با رشد قابل توجهی در چین همراه شده است که یکی از اهداف اصلی این شرکت محسوب می شود. میزان درآمد این شرکت از بازار هند با رشد ۳۲۸ درصدی همراه بوده است. به همین منظور این شرکت برنامه ریزی کرده است تا ۱۰۰ عدد فروشگاه دیگر در این کشور باز کند.در ماه آپریل گذشته، ما گزارش دادیم که این شرکت قصد دارد تا در یک برنامه دو ساله ارائه محصولاتش در امریکا را آغاز کند. اگرچه اینکه فروش محصولات شیائومی در آمریکای شمالی از مکزیک آغاز شود معقول تر است تا امریکا. به نظر می رسد که شیائومی عجله ای برای ارائه محصولاتش در قاره های دیگر ندارد و فعلاً تمرکزش بر روی قوی تر کردن خود در بازار آسیاست که یک گزارش جدید آن را کاملاً موفقیت آمیز دانسته است. بر طبق این گزارش شیائومی قصد دارد تا محصولاتش را به اندونزی، روسیه و اوکراین نیز صادر کند. علاوه بر آن ثبت بیش از ۳۰۰۰ هزار پتنت مختلف در سال ۲۰۱۶ باعث شده تا این شرکت به عنوان یک پیشگام در توسعه گوشی های هوشمند نیز شناخته شود.

به هر صورت، این پیشرفت چه برای ما و چه برای ۱۳۰۰۰ نفری که در شیائومی مشغول کار هستند به این معنی است که مسیر حرکت این شرکت درست است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید