شرکت Xiaomi به دنبال تصاحب جایگاه Oppo و Vivo است - تکفارس 
شرکت Xiaomi به دنبال تصاحب جایگاه Oppo و Vivo است - تکفارس 

شرکت Xiaomi به دنبال تصاحب جایگاه Oppo و Vivo است

دانیال دهقانی
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - 14:00
شرکت Xiaomi به دنبال تصاحب جایگاه Oppo و Vivo است - تکفارس 

شرکت Xiaomi به دنبال تصاحب جایگاه Oppo و Vivo است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

با اینکه شرکت شیاومی خرده فروشی های بسیاری در سطح چین دارد، ولی عمده فروش آن همیشه به صورت آنلاین بوده است. به این ترتیب این شرکت لازم نیست پولی را صرف عرضه گوشی ها به صورت فیزیکی با نیروی انسانی کند و به همین ترتیب، قیمت گوشی های مقرون به صرفه آن پایین می ماند و همین باعث جذب مشتری بیشتر می شود.

ولی به هر حال این فروش آنلاین هم در حدی نیست که دو شرکت ویوو و اپو را کنار بزند، دو شرکت ریشه دار و محبوب چینی. این دو شرکت اقدام به تاسیس فروشگاه های اختصاصی در سرتاسر چین و هند کرده اند و به صورت آفلاین و حضوری گوشی های خود را می فروشند. برای هند، قضیه به این سادگی نیست. شیاومی نمی تواند به این کشور برود و همان ۱۳۷ مغازه ای که در چین دارد را آنجا هم تاسیس کند و شروع به فروختن محصولات خود کند بلکه نیاز به یک سری گوشی جدید با طراحی جدید را به تولید انبوه برساند که در اصل برای فروش به صورت حضوری ساخته شده اند.

به نظر شیاومی این عملیات را مدتی است که شروع کرده. طبق گزارش ها این شرکت در حال اضافه کردن چند مدل جدید به دو برند می (Mi) و ردمی (Redmi) است. طبق شنیده ها این دو گوشی بیشتر روی طراحی تمرکز دارند تا آن فرمول “مشخصات بالا با وجود قیمت پایین” که همیشه شیاومی از آن پیروی کرده است. هنوز نام این گوشی ها لو نرفته ولی به نظر اولین مدل آن تا آخر این ماه عرضه خواهد شد. یک عکس از آن نیز توسط وبسایت چینی MyDrivers لو رفته که شباهت آن به آیفون ۷ پلاس و وان پلاس ۵ را نشان می دهد.

باید منتظر ماند و دید که شیاومی چه نقشه ای در سر دارد. نظر شما در مورد این عکس لو رفته و این خبر چیست؟ دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.