تاریخ احتمالی عرضه گلکسی Note 8  لو رفت - تکفارس 
تاریخ احتمالی عرضه گلکسی Note 8  لو رفت - تکفارس 

تاریخ احتمالی عرضه گلکسی Note 8 لو رفت

علیرضا دهقان
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - 21:24
تاریخ احتمالی عرضه گلکسی Note 8  لو رفت - تکفارس 

تاریخ نشان داده که سامسونگ علاقه‌ی خاصی به رونمایی از پرچم‌داران سری نوت‌اش در IFA برلین دارد. اما در چند ماه اخیر چندین بار گزارش شده است که گلکسی نوت پرچم‌دار امسال ممکن است در IFA 2017 معرفی نشود. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید!

طبق شایعات سامسونگ قرار است برای معرفی پرچم‌دار جدید سری نوت یعنی گلکسی نوت ۸ مراسمی جداگانه در شهر نیویورک سیتی در اوت امسال برگزار کند. هنوز خود شرکت چیزی را تایید یا تکذیب نکرده ولی با توجه به شایعات زیادی که پیرامون این موضوع هست می‌توان احتمال زیادی داد که این شایعات درست اند.

 

رسانه‌ی خبری The Bell که برای کره‌ی جنوبی است اذعان داشته که سامسونگ ۲۳ اوت را زمان معرفی گلکسی نوت ۸ انتخاب کرده است. یکی دیگر از رسانه های کره ای انگلیسی زبان از زبان یکی از عوامل اجرایی ناشناس سامسونگ گفته است که گلکسی نوت ۸ قرار است ماه آینده در نیویورک معرفی شود، البته وی تاریخ ۲۳ اوت را تایید نکرد.

 

البته باید گفت که چنین شایعاتی هر سال وجود داشته و احتمالا خواهند داشت! فرقی نمی‌کند که قرار است یک گلکسی اس معرفی شود یا گلکسی نوت، احتمال عرضه‌ی زودتر همیشه درنظر گرفته می‌شود و اینکه آیا امسال قرار است واقعا شاهد عرضه‌ی زودتر این دستگاه باشیم یا نه ماه آینده معلوم می گردد.

 

سامسونگ احتمالا تا آخر ماه آینده جزئیات مربوط به گلکسی نوت ۸ را تایید می‌کند. نظر شما درباره‌ی گلکسی نوت ۸ چیست؟ آیا پس از گلکسی نوت ۷ حاضر به خرید نوت ۸ هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید