تاریخ معرفی Moto Z2 Force مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی Moto Z2 Force مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی Moto Z2 Force مشخص شد

دانیال دهقانی
۲۲ تیر ۱۳۹۶ - 12:59
تاریخ معرفی Moto Z2 Force مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی Moto Z2 Force مشخص شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

دقیقاً یک هفته پیش بود که خبر رسید موتورولا دعوت نامه هایی را برای مراسمی که ۲۵ جولای (۱۲ روز دیگر) برگزار می شود ارسال کرده است. اگرچه در آن دعوت نامه از هیچ موبایلی به طور مشخص نام برده نشده بود ولی حدس زده میشد که موتو زد ۲ فورس (Moto Z2 Force ) و موتو اکس ۴ (Moto X4) دو گوشی در صف برای معرفی شدن خواهند بود. حالا تبلیغی که خود شرکت موتورولا منتشر کرده افشا می کند که حداقل یکی از گوشی های معرفی شده، موتو زد ۲ فورس خواهد بود.

در این تبلیغ شاهد چند گوشی با صفحه نمایش متلاشی شده هستیم و در اصل صفحه نمایش خرد شده در سرتاسر تصویر مشخص است و متنی تحت عنوان “آماده متلاشی شدن انتظاراتتان باشید” هم روی تیزر به چشم می خورد. این یک اشاره جالب به این است که شاید این گوشی در مقابل متلاشی شدن مقاوم باشد. تنها گوشی از برند موتو در سال ۲۰۱۶ که از فاصله ۵ فوتی یا کمتر صفحه نمایش آن شکسته نمی شد، گوشی موتو زد فورس بود و در اصل موتو زد ۲ فورس هم سری جدید و به نوعی ادامه دهنده راه همان گوشی خواهد بود.

چندی پیش تصاویری منتسب به این گوشی از طریق خرده فروشی AT&T لو رفته بود و خرده فروشی T-Mobile هم اعلام کرده بود که این گوشی را عرضه خواهد کرد. Verizon هم بدون شک یک نسخه CDMA از گوشی را عرضه خواهد کرد. این گوشی یک صفحه نمایش AMOLED و ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد داشت. این گوشی از چیپست اسنپ درگون ۸۳۵ اس او سی (Snapdragon 835 SoC ) استفاده خواهد کرد که یک پردازنده ۸ هسته ای و یک پردازنده گرافیکی Adreno 540 دارد. حافظه رم این گوشی ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن هم ۶۴ گیگابایت است.

این گوشی یک دوربین دو سنسوری در پشت خود دارد که هر دو ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین جلوی این گوشی هم که برای گرفتن سلفی است، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این گوشی ۳۵۰۰ میلی آمپری است و یک اسکنر اثرانگشت هم در این گوشی به کار رفته شده است. در روز معارفه هم بدون شک شاهد ارائه جزئیات بیشتر از این گوشی خواهیم بود. البته تا معرفی رسمی در مورد مشخصات گفته شده هم نباید اطمینان داشت ولی چیزی که باید مطمئن باشید، آن است که در ۲۵ جولای می توانید منتظر معرفی سری جدید موتو زد فورس از سوی موتورولا باشید.

تاریخ معرفی Moto Z2 Force مشخص شد - تکفارس 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا منتظر معرفی این گوشی هستید؟ نظرات خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید