بنچمارکی از گوشی SM-G9600 ساخته سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
بنچمارکی از گوشی SM-G9600 ساخته سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
بنچمارکی از گوشی SM-G9600 ساخته سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

بنچمارکی از گوشی SM-G9600 ساخته سامسونگ منتشر شد

دانیال دهقانی
۲۲ تیر ۱۳۹۶ - 13:29
بنچمارکی از گوشی SM-G9600 ساخته سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

بنچمارکی از گوشی SM-G9600 ساخته سامسونگ منتشر شد! با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید تا ببینیم این گوشی مرموز چیست!

به نظر می رسد که سامسونگ به دنبال عرضه یک گوشی هوشمند دیگر در سال جاری است و منظور ما البته گلکسی نوت ۸ نیست. به نظر با یک نسخه ضعیف تر از گلکسی اس ۸ سر و کار داریم که تا آخر ماه در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد ولی هنوز نام تجاری آن نامشخص است. یک بنچمارک از یک موبایل تحت عنوان SM-G9600 در پایگاه بنچمارک گیری Geekbench قرار گرفته است که احتمالاً همان نسخه مینی (Mini) یا لایت (Lite) گلکسی اس ۸ خواهد بود ولی البته نام آن در حال حاضر خیلی مهم نیست.

نکته مهم در مورد این گوشی استفاده آن از آخرین چیپست کوال کام یعنی اسنپ درگون ۸۴۰ (Snapdragon 840 ) است. پردازنده این گوشی ۴ هسته ای است و هر هسته آن روی ۱.۷۷ گیگاهرتز کلاک شده است. مسئله اساسی این است که مادربورد این گوشی نام رمز sdm840 را دارا است و همین باعث شده تا ما به این باور برسیم که این گوشی از اسنپ درگون ۸۴۰ استفاده می کند. این چیپست احتمالاً ورژن ارتقا یافته اسنپ درگونن ۸۲۰ است که آن چیپست هم ۴ هسته داشت، ولی احتمالاً این چیپست جدید پردازنده گرافیکی و مودم بهتری خواهد داشت.

از نکات مربوط به تراشه که بگذریم به حافظه رم این گوشی می رسیم که میزان آن ۴ گیگابایت اعلام شده است. از سوی دیگر اندروید ۷.۱.۲ نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی مرموز سامسونگ نصب شده است. هنوز اطلاعاتی از دوربین و صفحه نمایش این گوشی در دسترس نیست ولی می توان انتظار داشت بزودی شاهد لو رفتن اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا از یک نسخه ضعیف تر از گلکسی اس ۸ استقبال می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید