دلیل متمایزبودن گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از سایر رقبا - تکفارس 
دلیل متمایزبودن گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از سایر رقبا - تکفارس 

دلیل متمایزبودن گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از سایر رقبا

امید بصیری
۲۲ تیر ۱۳۹۶ - 19:10
دلیل متمایزبودن گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از سایر رقبا - تکفارس 

وقتی که بحث گوشی‌های با قیمت مناسب مطرح می شود، همه معتقدند که سامسونگ در این عرصه چند وقتی است که رقابت را واگذار کرده است. ظهور تولیدکننده های چینی که گوشی های با مشخصات فوق العاده عالی را با قیمت های بسیار پایین تر از سطح بازار عرضه می کردند در سال های اخیر باعث شده است که گوشی های اقتصادی سامسونگ کم تر از گذشته جذاب به نظر برسند. گوشی های سامسونگ همچنان به فروش خوب خود ادامه می دهند اما قول این شرکت مبنی و کیفیت بالاتر برای بیشتر گوشی هایش تنها چیزی است که باعث می شود همچنان گوشی های این شرکت در بازارهایی نظیر چین و هند که گوشی های اقتصادی با قیمت بسیار پایین عرضه می شوند، هنوز هم رقابتی باشند. اما با وجود همه مشخصات رده بالا و ویژگی هایی که رقبای سامسونگ برای گوشی های اقتصادی خود ارائه می کنند، یک ویژگی خاص گوشی های سامسونگ باعث شده است تا از دیگر رقبا متمایز باشند؛ و آن هم چیزی نیست جز صفحات نمایش AMOLED استفاده شده بر روی این محصولات.

سامسونگ با ارائه نسخه اولیه گوشی گلکسی J5 و J7 استفاده از این صفحات نمایش در گوشی های اقتصادی خود را آغاز کرد و حتی بر روی دو گوشی تایزنی خود نیز(Z1 و Z3) نیز از این صفحات نمایش استفاده کرد. این شرکت البته هنوز استفاده از این صفحات نمایش بر روی گوشی های کمتر از سری گلکسی J را آغاز نکرده است اما در همین سطح نیز گوشی های زیادی توانایی رقابت با این محصولات را ندارند. تمامی گوشی های سری گلکسی جی صفحه نمایش هایی با رزولوشن Full HD ندارند و این به معنی سطح پایین تر روشنایی و وضوح تصویر است اما در بسیاری از موارد، دقت بالای رنگ ها و علی الخصوص عمق رنگ مشکی باعث جبران این کمبود می شود.

دلیل متمایزبودن گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از سایر رقبا - تکفارس 

بعضی ها ممکن است بگویند که صفحه نمایش یک گوشی تنها چیزی نیست که باعث جذب مشتری به آن می شود و حرف آن ها نیز درست خواهد بود. اگرچه صفحه نمایش، اولین چیزی است که مشتری در برخورد با گوشی با آن رو به رو می شود. در حالی که رقبا ممکن است از صفحات نمایش کیفیت بالای السیدی استفاده کنند، اما صفحات نمایش Super AMOLED در این زمینه سرآمد هستند و بدنه فلزی سری جدید این گوشی ها نیز باعث متمایز شدن آن ها می شوند. این مسئله برای بسیاری از افرادی که این گوشی ها را بر می گزینند اصلی ترین دلایل انتخاب هستند.

نظر شما چیست!؟ آیا شما هم موافق هستید که صفحات نمایش Super AMOLED استفاده شده بر روی سری گلکسی J باعث متمایز شدن آن ها از رقبا می شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.