سامسونگ در حال کار بر روی نرم افزار اختصاصی اخبار خود است - تکفارس 
سامسونگ در حال کار بر روی نرم افزار اختصاصی اخبار خود است - تکفارس 

سامسونگ در حال کار بر روی نرم افزار اختصاصی اخبار خود است

امید بصیری
۲۲ تیر ۱۳۹۶ - 19:51
سامسونگ در حال کار بر روی نرم افزار اختصاصی اخبار خود است - تکفارس 

انتظار می رود تا سامسونگ پرچم دار بعدی خود یعنی گلکسی Note 8 را در تاریخ ۲۸ آگوست ارائه کند. انتظار می رود تا این گوشی از صفحه نمایش infininty Display بهره ببرد که احتمالاً بزرگ تر از گلکسی S8+ باشد. این فبلت احتمالاً اولین پرچم دار سامسونگ باشد که از دوربین دوگانه بهره می برد. جدا از خود گوشی، به نظر می رسد که سامسونگ کار بر روی یک نرم افزار جداگانه را آغاز کرده است که با گلکسی Note 8 عرضه خواهد شد.
بر طبق این گزارش جدید که از منابع موثقی روایت شده است، سامسونگ در حال کار بر روی نرم افزاری است که با نام اخبار امروز شناخته می شود. این نرم افزار از پادکست ها پشتیبانی می کند بنابراین کاربر می تواند برای کانال ها و پادکست های خود از طریق دستور های صوتی جستجو کند.

در حال حاضر رقبای اصلی سامسونگ یعنی گوگل و اپل برنامه های اختصاصی خود برای اخبار و پادکست ها را دارند. سامسونگ بعضی از گوشی های خود را با برنامه انحصاری اخبار خود عرضه می کند. این نرم افزار همچنین ممکن است در اسپیکر بی سیم جدید سامسونگ که از طریق دستیار صوتی بیکسبی کار می کند نیز استفاده شود، شبیه به آن چیزی که در نرم افزار گوگل Home می بینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید