قابلیت جدید سامسونگ برای گوشی‌های رده پایین خود - تکفارس 
قابلیت جدید سامسونگ برای گوشی‌های رده پایین خود - تکفارس 

قابلیت جدید سامسونگ برای گوشی‌های رده پایین خود

علیرضا دهقان
۲۳ تیر ۱۳۹۶ - 13:29
قابلیت جدید سامسونگ برای گوشی‌های رده پایین خود - تکفارس 

به نظر می رسد سامسونگ برنامه دارد تا ویژگی “Storage Saving” را در گوشی های رده پایین خود پیاده سازی کند، با توجه به گفته های SamMobile این ویژگی به کاربران ابزار های مختلفی برای مدیریت و خالی کردن حافظه را می دهد که برای دارندگان گوشی های هوشمند ارزان قیمت سامسونگ قطعا خبر خوبی است چون اکثر این گوشی ها با حافظه ی داخلی کمی به بازار راه پیدا می کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های سرویس مدیریت حافظه قابلیت پاک کردن عکسها و ویدیو های آپلود شده در سامسونگ کلاود (Samsung Cloud) است که یک کپی از آنها در گوشی شما فضای اضافی اشغال کرده است، سرویس ابری این غول تکنولوژی در حال حاضر ۱۵ گیگابایت فضا در اختیار همه ی دستگاه های واجد شرایط قرار می دهد و همچنین علاقه مندانی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند می توانند با پرداخت مبلغی به طور ماهیانه فضای ذخیره سازی خود را افزایش بدهند.

ویژگی Device Maintenance که جدیدا خود به صورت اپلیکیشنی مستقل در آمده است نیز در پکیج مدیریت حافظه ی سامسونگ قرار می گیرد، این برنامه به صورت ساده ای از ۰ تا ۱۰۰ امتیازی به نحوه ی عملکرد گوشی هوشمند کاربر می دهد تا صاحبان آن ها به راحتی از مشکلات گوشی خود با خبر شوند و به راحتی و با یک لمس ساده عملیات بهینه سازی را انجام می دهد.

در حال حاضر در مورد اینکه این قابلیت چه موقعی به دستگاه ها راه پیدا می کند و یا اینکه در گوشی های رده بالای سامسونگ نیز وجود دارد یا نه هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. در صورتی که منتظر خبر های دیگر در مورد این ویژگی هستید تکفارس را در روز های آینده دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.