سهام سامسونگ رکورد شکنی کرد! - تکفارس 
سهام سامسونگ رکورد شکنی کرد! - تکفارس 
سهام سامسونگ رکورد شکنی کرد! - تکفارس 

سهام سامسونگ رکورد شکنی کرد!

امید بصیری
۲۳ تیر ۱۳۹۶ - 17:44
سهام سامسونگ رکورد شکنی کرد! - تکفارس 

سهام شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته است آن هم علی رغم تمام مشکلاتی که برای این کمپانی وجود داشت. بسیاری می گویند تغییر مسیر این شرکت یک حادثه تاریخی بود که از رفتن به سوی ضررهای بسیار زیاد به بهترین دوران تاریخ خود رسیدند و بیشترین سوددهی در تاریخ این شرکت را ثبت کردند، همچنین برای اولین بار موفق شدند دیگر غول دنیای گوشی های هوشمند یعنی اپل را نیز در این رقابت شکست دهند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

حال که سهام این شرکت رکورد های زیادی را ثبت کرده است، سهام داران بیشتر از قبل مشتاق و حریص هستند. به همین دلیل تعجبی نباید کرد که سهام این شرکت به بالاترین میزان در تاریخ خود رسیده است. سهام سامسونگ الکترونیکس در حال حاضر ۴۰.۲۹ درصد است که رقم شگفت انگیزی است.سهام این شرکت امروز صبح به رکورد فوق العاده ۲.۵۴۱.۰۰۰ ووآن و یا ۲.۲۳۲ دلار رسید که بالاترین رقم در تاریخ این شرکت است. سهام این شرکت در روز های اخیر با افزایش ممتد رو به رو شده بود و بسیاری انتظار داشتند تا بتواند مرز ۲.۵ میلیون ووآن را بشکند. بی شک بزرگ ترین دلیل این مسئله، رکورد شکنی میزان درآمد های کسب شده سامسونگ در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است. پیش بینی شده که درآمد سامسونگ در این ۳ ماهه حدود ۶۰ تریلیون ووآن یا ۵۳ میلیارد دلار و سود خالص آن نیز ۱۴ تریلیون ووآن و یا ۱۲.۱ میلیارد دلار باشد. این اعداد باعث می شوند تا سامسونگ سودمند ترین شرکت دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ باشد. این شرکت برای اولین بار موفق می شود تا در میزان سوددهی اپل را پشت سر بگذارد.

میزان سود شرکت هایی نظیر گوگل، فیس بوک، آمازون و نت فلیکس در ۳ ماهه گذشته در مجموع ۱۱.۱۵ میلیون دلار بوده است! همانطور که اشاره شد سامسونگ موفق به ثبت یک رکورد تاریخی شده است.

سهام سامسونگ رکورد شکنی کرد! - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید