محافظ صفحه نمایش احتمالی Galaxy Note 8 لو رفت - تکفارس 
محافظ صفحه نمایش احتمالی Galaxy Note 8 لو رفت - تکفارس 

محافظ صفحه نمایش احتمالی Galaxy Note 8 لو رفت

امید بصیری
۲۳ تیر ۱۳۹۶ - 20:30
محافظ صفحه نمایش احتمالی Galaxy Note 8 لو رفت - تکفارس 

یک روز دیگر گذشت و یک شایعه دیگر از گلکسی نوت ۸ منتشر شد. دقیق تر بخواهیم بگوییم این شایعه درباره محافظ صفحه نمایش این گوشی است که شباهت بسیار زیادی به گوشی گلکسی اس ۸+  دارد که کمی دراز تر شده است و با حاشیه های بسیار نازکی نیز دارد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بر طبق گزارشات ابعاد این گوشی ۱۶۲.۴ * ۷۴.۵ * ۹.۵ میلی متر خواهد بود و این باعث می شود تا گلکسی نوت ۸ کمی دراز تر و عریض تر از گلکسی اس ۸ + باشد. این درازتر شدن احتمالاً برای استفاده از صفحه نمایش Infinity Display جایگاه جدیدتر قلم S Pen و ماژول دوگانه دوربین جدید این گوشی است. سامسونگ که تلاش زیادی برای از میان برداشتن تمام مرزها دارد، گفته شده که قصد دارد تا از مشخصات غیر قابل باوری بر روی این گوشی استفاده کند که از جمله آن می توان به پردازنده داخلی Snapdragon 835 و در بعضی مناطق از پردازنده ساخته خودش یعنی Exynos 8895، حداقل ۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک عدد باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر بر ساعتی بر روی این گوشی استفاده کند. به غیر از استفاده از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی Infinity Display، دلیل اصلی ای که یک فرد باید برای خریدن گلکسی نوت ۸ داشته باشد احتمالا دوربین دوگانه جدید این گوشی است. این دوربین دوگانه احتمالا از دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی بر روی این سنسور بهره ببرد( لنز های RGB و Monochrom).

بی شک در حال حاضر مهم ترین گفت و گو پیرامون این گوشی قیمت احتمالی آن است که به گفته اوان بلس بیشتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود که قطعا خرج بسیار زیادی برای هر گوشی هوشمندی خواهد بود.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید