عرضه اپلیکیشن Secure Folder از سوی سامسونگ - تکفارس 
عرضه اپلیکیشن Secure Folder از سوی سامسونگ - تکفارس 

عرضه اپلیکیشن Secure Folder از سوی سامسونگ

زینب حسینی
۲۴ تیر ۱۳۹۶ - 13:00
عرضه اپلیکیشن Secure Folder از سوی سامسونگ - تکفارس 

در اوایل این ماه، سامسونگ پلت فرم امنیتی خود مای ناکس (My Knox) را از گوشی های گلکسی خود حذف کرد. این اقدام  به کاربران اجازه می دهد که برای کار و بازی از یک تلفن استفاده کنند. در اداره، ناکس برنامه های امنی را برای استفاده ارائه می دهد. در خانه، برنامه های کار قفل می شود تا از دسترسی تصادفی بچه ها یا افراد دیگر به برنامه های مربوط به کار جلوگیری شود. با این که ناکس در گوشی های جدید سامسونگ یافت نخواهد شد، آن هایی که از قبل از این قابلیت استفاده می کردند می توانند تا تاریخ پایان سرویس ، که هنوز اعلام نشده است، به این کار ادامه دهند. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ پیشنهاد کرده که به جای مای ناکس (My Knox) کاربران از سکیور فولدرز (Secure Folders) استفاده کنند. این برنامه یک فضای خصوصی و رمزگذاری شده را بر روی تلفن سامسونگ گلکسی شما ایجاد می کند. سکیور فولدرز که ابتدا بر روی سامسونگ گلکسی نوت ۷ ارائه شد، قبلا فقط در اپ استور گلکسی (Galaxy App Store) در دسترس بود. با این حال، برای آسان تر کردن امور برای مشتریانش، سامسونگ در حال حاضر اجازه ی نصب سکیور فولدر را از گوگل پلی استور (Google Play Store) می دهد.

شبیه به ناکس، سکیور فولدر هم از همان عملکرد برای جداسازی برنامه های کار و بازی استفاده می کند تا به کاربران لایه اضافی حفاظتی را ارائه دهد. برنامه ها و داده ها میتوانند به سرعت با انتخاب گزینه ی «انتقال به سکیور فولدر (پوشه ی امن)» محافظت شوند. با انتخاب گزینه ی «اضافه کردن فایل ها» از داخل برنامه می توانید فایل ها را import کنید. و سکیور فولدر با انتخاب گزینه هایی مانند قفل بیومتریک، پترن (الگو)، پین (PIN)، و یا پسوورد قفل می شود.

حالا که این برنامه در گوگل پلی استور موجود است، پیدا کردن و نصب آپدیت های این برنامه راحت تر شده است. فقط یک چیز را بخاطر داشته باشید. با وجود برخورداری پلی استور از سکیور فولدر، این برنامه هنوز محدود به گوشی های سامسونگ گلکسی سازگار است.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید