بروزرسانی جدید برای نسخه اندروید Office - تکفارس 
بروزرسانی جدید برای نسخه اندروید Office - تکفارس 

بروزرسانی جدید برای نسخه اندروید Office

علیرضا دهقان
۲۴ تیر ۱۳۹۶ - 14:57
بروزرسانی جدید برای نسخه اندروید Office - تکفارس 

پس از دو هفته آزمایش اپلیکیشن جدید Office، مایکروسافت هر سه برنامه‌ی آفیس را (ورد، اکسل و پاور پوینت) به صورت عمومی همراه با ویژگی های جدید منتشر کرد.

در این بین اپلیکیشن Word امکانات بیشتری را نسبت به دو برادرش دریافت کرد، مثل کپی کردن متن به همراه ساختار و نوع فونت و رنگش به جای کپی کردن متن، همچنین این اپ اجازه می‌دهد تا به سرعت متنی را در یک فایل پی دی اف پیدا کنید و از آن کپی کرده و به اسناد خود بیفزایید. همچنین امکان جدیدی برای تعریف کردن حدود صفحه نیز اضافه شده است.

اکسل یک صفحه کلید جدید برای اعداد دریافت کرده است که زمانی که به توابع ساده نیاز دارید و با اعداد کثیری سر و کار دارید حتما به دردتان می‌خورد، البته متاسفانه این تنها تغییر اکسل است.

و بالاخره، در پاورپوینت کاربران می‌توانند در فایل هایشان کامنت بیفزایند، ویرایش کنند، حذف کنند و یا حتی برای کامنت های خود جواب بنویسند و در گوشی اندرویدیشان نگه دارند.

این تمامی تغییرات در مورد آپدیت آخر آفیس اندروید بود، پس برای استفاده از این تغییرات حتما در اولین فرصت از طریق گوگل پلی یا مارکت های دیگر اقدام به بروزرسانی اپلیکیشن خود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید