گلکسی C10 اولین گوشی با دوربین دوگانه؟ - تکفارس 
گلکسی C10 اولین گوشی با دوربین دوگانه؟ - تکفارس 

گلکسی C10 اولین گوشی با دوربین دوگانه؟

امید بصیری
۲۴ تیر ۱۳۹۶ - 20:00
گلکسی C10 اولین گوشی با دوربین دوگانه؟ - تکفارس 

سامسونگ هنوز گوشی ای با دوربین دوگانه روانه بازار نکرده است. انتظار می رفت تا پرچم دار امسال این شرکت یعنی گلکسی اس ۸ اولین گوشی ای باشد که از این طرح در دوربین خود استفاده کند و حتی نمونه های اولیه ای نیز از این محصول دیدیم اما در نهایت گلکسی اس ۸ بدون دوربین دوگانه عرضه شد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در طی چند ماه گذشته، شایعات بسیار زیادی منتشر شده اند مبنی بر اینکه گلکسی نوت ۸ اولین گوشی سامسونگی خواهد بود که از دوربین دوگانه در پشت خود استفاده خواهد کرد. اما به نظر می رسد که این شایعه چندان درست نباشد و یکی دو گوشی میان رده از سامسونگ این افتخار را نصیب خود کنند. گفته می شود که سامسونگ قصد دارد یک نسخه از گوشی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ را ه همراه یک دوربین دوگانه در چین عرضه کند. ما تصاویر زیادی از این نسخه از گلکسی جی ۷ دیده ایم اما هنوز مشخص نیست چه زمانی این محصول عرضه خواهد شد. گلکسی سی ۷ ۲۰۱۷ نیز بر طبق گزارشات از یک دوربین ۲ گانه بهره خواهد برد اگرچه شایعاتی نیز درباره گلکسی سی ۱۰ و استفاده از این گوشی شنیده ایم. امروز اما تعدادی تصاویر از این گوشی به بیرون درز کرده اند که نشانگر استفاده گلکسی سی ۱۰ از دوربین دوگانه بوده است. مشخص است که سامسونگ قصد دارد به این سو مهاجرت کند و از دوربین دوگانه در پشت گوشی هایش استفاده کند و زمانی که اولین محصول با این مشخصات عرضه شود، دیگر صرفاً مسئله زمان خواهد بود تا تمام گوشی های رده بالا و همچنین گوشی های میان رده سامسونگ از این دوربین ها بهره ببرند.

ما در حال حاضر می دانیم که استفاده از این دوربین ها برای سامسونگ منافع اقتصادی زیادی خواهد داشت و تاثیر زیادی نیز بر روی کل صنعت گوشی های هوشمند دارد.

گلکسی C10 اولین گوشی با دوربین دوگانه؟ - تکفارس 

گلکسی C10 اولین گوشی با دوربین دوگانه؟ - تکفارس 

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.