اولین صفحه نمایش LED سینمایی جهان توسط سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 
اولین صفحه نمایش LED سینمایی جهان توسط سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 

اولین صفحه نمایش LED سینمایی جهان توسط سامسونگ رونمایی شد

امید بصیری
۲۴ تیر ۱۳۹۶ - 22:00
اولین صفحه نمایش LED سینمایی جهان توسط سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 

سامسونگ به افق های جدیدی در زمینه صفحات نمایش ابعاد بزرگ دست یافته است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ که یکی از پیشتازان عرضه صفحات نمایش در جهان است، امروز از چیزی که گفته می شود اولین صفحات نمایش ال ای دی(LED) سینمایی جهان است، رونمایی کرد. این شرکت اولین صفحه نمایش ال ای دی تبلیغاتی جهان را در Lotte Cinema World Tower در کره جنوبی نصب کرده است. این صفحه نمایش با یک سالن سینمایی که از قابلیت اچ دی آر (HDR) پشتیبانی می کند هماهنگ است. سامسونگ می گوید که صفحه نمایش ال ای دی سینمایی، تجربه بهتری ایجاد می کند و نسل بعدی کیفیت تصاویر و همچنین کیفیت بیشتر صدا را به ارمغان می آورد که نتیجه همکاری بین شرکت های Harman Professional Solutions و Samsung Audio Lab است.

“از طریق تصاویر رئال تر و واضح تر، صدای با کیفیت تر و ارائه تصاویر بهتر، صفحه نمایش ال ای دی ما باعث می شود که بینندگان احساس کنند بخشی از تصاویر هستند.” این صحبت های آقای HS Kim، رئیس بخش دیداری سامسونگ الکترونیکس است.

صفحه نمایش ال ای دی سینمایی ابعادی ۱۰.۳ یا ۳۳.۸ پا دارد و می تواند با انواع تنظیمات مختلف هماهنگ شود. این صفحه نمایش از تکنولوژی اچ دی آر پشتیبانی می کند و رزولوشن ۴K نیز بر روی آن موجود است. این صفحه نمایش میزان روشنایی ۱۴۶FL را در اختیار تصاویر قرار می دهد که نزدیک به ۱۰ برابر بیشتر از ارقام کنونی است. برای این که کیفیت صداها نیز به اندازه کیفیت تصاویر بالا بروند سامسونگ به کمک تکنولوژی جی بی ال(JBL) شرکت هارمان اقدام به بهبود کیفیت صداها کرده است. به کمک اسپیکر هایی که دور صفحه نمایش قرار دارند و همچنین تکنولوژی های صدای خاص شرکت جی بی ال سامسونگ موفق شدشه تا تجربه صدای این محصول را خاص کند. سامسونگ ممکن است در آینده ای نزدیک این تکنولوژی را در سطح جهانی عرضه کند.

اولین صفحه نمایش LED سینمایی جهان توسط سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید