تصاویر جدیدی از Galaxy Note 8 - تکفارس 
تصاویر جدیدی از Galaxy Note 8 - تکفارس 

تصاویر جدیدی از Galaxy Note 8

علیرضا دهقان
۲۵ تیر ۱۳۹۶ - 22:17
تصاویر جدیدی از Galaxy Note 8 - تکفارس 

در حال حاضر تعداد زیادی از عکسهای مختلف درز کرده از پشت و جلوی فبلت جدید سامسونگ یعنی Note 8 دیده ایم، امروز فردی در توییتر عکس هایی منتشر کرد که به نوت ۸ نسبت داده و برعکس تصاویر گذشته هیچ گارد و کیسی در تصویر وجود ندارد. گلکسی نوت ۸ در قرار است در بیست و سوم اوت یعنی تقریبا ماه آینده رونمایی شود. این زمان کمی زودتر از حد انتظار همه ی ما بود و احتمالا دلیل تصمیم گیری بر رونمایی این فبلت در ماه آینده بخاطر کم شدن فروش گلکسی اس ۸ است، در حال حاضر صبر برای مراسم معرفی باعث به وجود آمدن شایعات زیادی پیرامون پرچم‌دار جدید سری نوت شده است و بسیاری خواستار آن اند.

همانند عکس های قبلی، گلکسی نوت ۸ دارای سیستم دوربین دوگانه است، دقیقا مثل اس ۸ و اس ۸ پلاس، همچنین سامسونگ سنسور اثر انگشت را نیز در پشت این گوشی قرار داده است، البته کمی تغییر در مکان قرار گیری این سنسور در نظر گرفته شده و این سنسور دقیقا کنار لنز ها قرار نگرفته تا از کثیف شدن احتمالی لنز ها بر اثر برخورد دست جلوگیری شود و سنسور با لنز ها توسط فلش دوربین جدا شده است.

در حال حاضر با این عکس تقریبا می دانیم که قرار است ماه آینده با چه چیزی رو به رو شویم، گفته شده است که قیمت احتماالی این فبلت ۹۰۰ دلار خواهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید