تصویری از Meizu Pro 7 Plus لو رفت - تکفارس 
تصویری از Meizu Pro 7 Plus لو رفت - تکفارس 

تصویری از Meizu Pro 7 Plus لو رفت

علیرضا دهقان
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - 01:39
تصویری از Meizu Pro 7 Plus لو رفت - تکفارس 

به نظر می رسد گوشی دو صفحه ای Meizu Pro 7 قرار است همراه خود فامیل های دیگرش را نیز بیاورد! در میان عکس های جدیدی که هر روز از این گوشی درز می کند، عکسی خاص این گوشی را کنار اسمارتفونی بزرگتر نشان می دهد که به نظر یک نسخه ی پلاس این گوشی می باشد، همانطور که انتظار می رود پرو ۷ پلاس نیز از صفحه ی ثانویه بهره می برد و همانطور که به وضوح می بینید می توان در آن Pac Man نیز بازی کرد!

همانطور که در عکس بالا معلوم است گوشی سمت چپی نسخه ی پرو ۷ پلاس است و گوشی سمت راست که کمی کوچکتر به نظر می رسد و رنگش نقره ای (یا طلایی) است نسخه ی معمولی پرو ۷ است. هر دوی این گوشی ها با توجه به عکس دارای دوربین دوگانه و فلش دوگانه اند و هر دو لووگوی میزو را در پشت خود جای داده اند، در کل این عکس به نظر کاملا واقعی به نظر می رسد.

شایعه ها خبر از آن می دهند که میزو پرو ۷ پلاس دارای چیپست سریع و پربازده اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ است در حالیکه میزو پرو ۷ از MediaTek Helio X30 استفاده می کند. البته ما می دانیم که سامسونگ به خاطر یک قرار داد با کوالکام حق فروش این چیپ ست خاص به شرکت های دیگر را ندارد، البته ممکن است که این قرارداد منقضی شده باشد یا در کل چیز دیگری اتفاق افتاده است، ما اصلا نمیخواهیم شما را به وجود چیپ اگزینوس امیدوار کنیم ولی هیچ کس از آینده خبر ندارد!

به همراه این عکس ها و اطلاعات قیمت شایعه شده آن در چین نیز درز کرد که گفته می شود برای پرو ۷ معمولی رقم حدودی ۴۸۲ دلار و برای مدل پلاس رفم ۵۵۵ دلار در نظر گرفته شده است، این ارقام برای یک گوشی چینی چندان نرمال نیستند و قیمت این گوشی نسبتا بالاست، اما باید در نظر بگیرید که این گوشی دارای دو صفحه نمایش است و میزو قطعا می خواهد از نوآوری هایش تولید درآمد کند. با تکفارس همراه باشید تا در روز های آتی بیشتر با این گوشی آشنا شوید زیرا با حجم عکس ها و شایعات درباره ی آن قطعا زمان معرفی رسمی اش نزدیک است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید