گوشی Galaxy A7 2017 به زودی به‌روز‌رسانی اندروید ۷ را دریافت می‌کند - تکفارس 
گوشی Galaxy A7 2017 به زودی به‌روز‌رسانی اندروید ۷ را دریافت می‌کند - تکفارس 

گوشی Galaxy A7 2017 به زودی به‌روز‌رسانی اندروید ۷ را دریافت می‌کند

امید بصیری
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - 10:00
گوشی Galaxy A7 2017 به زودی به‌روز‌رسانی اندروید ۷ را دریافت می‌کند - تکفارس 

گلکسی ای ۲۰۱۷ یکی از گوشی هایی است که سامسونگ قصد دارد تا آن را به جدید ترین نسخه از سیستم عامل اندروید ۷ یا نوقا به روز رسانی کند. در حالی که این گوشی اولین محصول دریافت کننده این به روز رسانی نخواهد بود اما انتظار می رود تا در چند هفته آینده این به روز رسان را دریافت کند.در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

این گوشی که با شماره مدل Samsung A720F شناخته می شود، اخیراً در Wi Fi Alliance دیده شده است که به هیچ وجه غیر طبیعی نیست. اگرچه بر خلاف نسخه اصلی که در ماه ژانویه عرضه شده بود، این نسخه از گوشی با اندروید ۷ در این سیستم دیده شده است. اگرچه هنوز هم تاریخ دقیق عرضه این به روز رسانی برای گلکسی اِی ۷ ۲۰۱۷ مشخص نیست، اما کسانی که این گوشی را داشته باشند می توانند امیدوار باشند که در طی چند هفته آتی این به روز رسانی را دریافت کنند.

در همین حین، یکی دیگر از سری گلکسی اِی که سامسونگ در اوایل امسال عرضه کرده بود، یعنی گلکسی اِی ۵ ۲۰۱۷ نیز در Wi Fi Alliance دیده شده است. درست همانند گلکسی ای ۲۰۱۷ این محصول نیز از اندروید ۷ یا نوقا به عنوان سیستم عامل خود بهره می برد. این بدان معنی است که سامسونگ در حال آماده سازی خود برای عرضه این به روز رسانی برای گوشی های سری گلکسی ای ۲۰۱۷ است.

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید