به دلیل فروش ضعیف Galaxy S8، ممکن است Galaxy Note 8 زودتر عرضه شود - تکفارس 
به دلیل فروش ضعیف Galaxy S8، ممکن است Galaxy Note 8 زودتر عرضه شود - تکفارس 

به دلیل فروش ضعیف Galaxy S8، ممکن است Galaxy Note 8 زودتر عرضه شود

امید بصیری
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - 16:00
به دلیل فروش ضعیف Galaxy S8، ممکن است Galaxy Note 8 زودتر عرضه شود - تکفارس 

گلکسی اس ۸ یک موفقیت حیاتی و لازم برای سامسونگ بود و طراحی جدید این محصول نیز توانست مطابق انتظارات عمل کرده و سلیقه های مختلف را راضی کند. مشکل اما اینجاست که به نظر می رسد این مسئله در فروش این گوشی چندان موفق عمل نکرده است. بر طبق گزارش خبرگزاری های کره جنوبی، سرعت فروش گلکسی اس ۸ از چیزی که تصور می شد سریع تر فروکش کرده است و تنها به ۹.۸ میلیون واحد گوشی فروخته شده رسیده، آن هم در حالی که در همین حین گلکسی اس ۷ در سال ۲۰۱۶ موفق شده بود ۱۲ میلیون واحد را به فروش برساند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

به نظر می رسد این مسوله باعث شده است تا سامسونگ استراتژی های عرضه گوشی گلکسی نوت ۸ را تغییر بدهد، گلکسی نوت ۸ ای که قرار است در اوایل ماه سپتامبر عرضه شود. این مسئله در تضاد با اطلاعات افشاگر معروف توئیتری یعنی Evan Blass است که گفته بود این گوشی در اواخر ماه عرضه خواهد شد. دلایل این امر نیز_ غیر از فروش کم گلکسی اس ۸ واضح هستند. احتمالاً در خاطرتان هست که ماه سپتامبر زمانی است که غول کوپرتینویی نیز از جدید ترین آیفون های خود رونمایی می کند و محصول امسال نیز به نظر با تمام گوشی های قبلی متفاوت است. به نظر می رسد که گلکسی نوت ۸ با وجود آیفون های بعدی مورد تهدید جدی ای قرار خواهد گرفت و به همین دلیل این کمپانی قصد دارد فبلت خود را کمی زودتر عرضه کند. البته اگر کمی حافظه تاریخی خود را مرور کنیم، می فهمیم که این اقدام ممکن است به شکست نیز منجر شود. ال جی نیز برای گوشی جی ۶ خود همچین اقدامی را در برابر گلکسی اس ۸ انجام داد، یعنی تاریخ عرضه گوشی را کمی جلوتر آورد اما همان گونه که از بازار مشخص است ال جی جی ۶ دوران موفقی را سپری نمی کند.

البته اگر گزارش ها مبنی بر عرضه آیفون ۸ در ماه نوامبر درست باشند، ممکن است برنامه سامسونگ برای گلکسی نوت ۸  موفقیت آمیز باشد چرا که این گوشی به مدت بیش از ۲ ماه حداقل در ایالات متحده بی رقیب خواهد بود. گزارش های دیگری نیز البته از احتمال عرضه این گوشی در ماه آگوست منتشر شده اند که باعث می شود احتمال معرفی این محصول در نمایشگاه آی اف ای امسال بیشتر بشود.

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید