پرچم‌دار بعدی Xiaomi از صفحه‌نمایش‌ های ۶ اینچی سامسونگ بهره خواهد برد - تکفارس 
پرچم‌دار بعدی Xiaomi از صفحه‌نمایش‌ های ۶ اینچی سامسونگ بهره خواهد برد - تکفارس 

پرچم‌دار بعدی Xiaomi از صفحه‌نمایش‌ های ۶ اینچی سامسونگ بهره خواهد برد

امید بصیری
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - 18:00
پرچم‌دار بعدی Xiaomi از صفحه‌نمایش‌ های ۶ اینچی سامسونگ بهره خواهد برد - تکفارس 

اگر تا الان فکر می کردید که اپل کمپانی مقصد صفحه نمایش های OLED سامسونگ که اخیراً تولید آن ها افزایش یافته بود است اشتباه کرده اید! گزارش جدیدی از خبرگزاری های کره جنوبی اعلام می کند که شرکت چینی شیائومی قراردادی با سامسونگ امضا کرده است که طی آن شرکت کره ای متعهد شده تا ۷ میلیون صفحه نمایش اولد را برای پرچم دار سال ۲۰۱۸ شیائومی تولید کند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

مهم ترین عامل در ثبت این قرارداد به نظر بدقولی شرکت LG Display در تحویل دادن صفحه نمایش های قبلی عنوان شده است. این تاخیر البته در طراحی این گوشی نیز تاثیر خود را گذاشته است و باعث شده است که صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ای که LG Display قرار بود بسازد، جای خود را به صفحه نمایش ۶ اینچی سامسونگی بدهد. پیش بینی می شود که تحویل دادن این صفحات نمایش با ۱ میلیون عدد در ماه سپتامبر شروع شود و پس از آن نیز با ۲.۲ میلیون واحد در ماه بعدی ادامه یابد.

هنگامی که این خبر را می شنویم، ناخود آگاه ذهنمان به سوی گوشی مورد انتظار شیائومی می ۷ می رود. و در نگاه اول نیز با شایعات همخوانی دارد چرا که صفحه نمایش آن گوشی نیز ۶ اینچی خواهد بود. اما نکته این جاست که گفته می شود صفحه نمایش گوشی شیائومی می ۷ را شرکت JDI تولید خواهد کرد و ربطی به ال جی و سامسونگ ندارد. بنابراین دو گزینه وجود دارد؛ احتمال اول اینکه یکی از این ۲ خبرگزاری اطلاعات نادرستی را منتشر می کند و یا دستگاه مورد نظر شیائومی می ۷ نیست. اما وقتی بحث پرچم دار ها مطرح بشود ما گزینه های دیگری نیز در اختیار داریم. ممکن است که این گوشی از سری Redmi این شرکت باشد و یا حتی گوشی شیائومی Mi Mix که خیلی وقت است منتظر آن هستیم.

هر چه که باشد، رفتن به سوی استفاده از صفحات نمایش ۶ اینچی باعث می شود تا فکر کنیم نسبت تصویر جدیدی جایگزین ۱۶:۹ خواهد شد. البته نسبت تصویر ۱۶:۹ بر روی گوشی های ۶ اینچی نیز اتفاق معمولی است اما این نسبت تصویر معمولاً برای گوشی های با مشخصات داخلی بالا استفاده نمی شود.

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.