تولید انبوه صفحه نمایش های OLED برای iPhone تاخیر خورد - تکفارس 
تولید انبوه صفحه نمایش های OLED برای iPhone تاخیر خورد - تکفارس 

تولید انبوه صفحه نمایش های OLED برای iPhone تاخیر خورد

زینب حسینی
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - 23:17
تولید انبوه صفحه نمایش های OLED برای iPhone تاخیر خورد - تکفارس 

از اپل انتظار می رود که سه مدل آیفون ۸ جدید را برای پاییز امسال ارائه دهد، اما ممکن است تا اواخر امسال در بازار موجود نشوند. با اینکه شایعات قبلی حاکی از آن بود که تولید انبوه آغاز شده، رسانه های چینی گزارش کرده اند که دو ODM (شرکت های تولیدکننده ی قطعات) اصلی (Foxconn و Pegatron) هنوز آماده نیستند تا تولید را شروع کنند. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید.

Economic Daily News گزارش می کند: در حالی که گزارش های قبلی نشان می دهد که تولید انبوه دستگاه های آیفون جدید شروع شده، نرخ محصولات در دو ODM اصلی، Foxconn Electronics و Pegatron هنوز به سطح تضمینی برای تولید انبوه نرسیده است.

ظاهرا تولید انبوه ورژن ال سی دی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس ۴.۷ و ۵.۵ اینچی قرار است در ماه اوت آغاز شود، یعنی بیشتر از یک ماه دیر تر از آیفون های سال گذشته.

پیش بینی برای آیفون های OLED از آن هم نامشخص تر است. از آن جایی که تولید انبوه این ورژن خاص به نوامبر-دسامبر عقب افتاده و در ابتدا تنها در مقیاس های کوچک عرضه خواهد شد.

فاکسکان (Foxconn)  او دی ام (ODM) اصلی آیفون های OLED است، از آنجایی که این شرکت ۹۵ درصد سفارشات را برای این ورژن گرفته و حداقل مقدار سفارشات را برای مدل های ال سی دی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی.

گفته می شود که ۶۵ درصد سفارشات Pegatron برای آیفون ۷ اس ۴.۷ اینچی کنار گذاشته شده و مقدار کوچکی نیز برای مدل های OLED،‌ در حالی که قرار است Wistron به طور عمده آیفون ۷ اس ۵.۵ اینچی تولید کند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید