تصویری جدید از نسخه نقره ای رنگ نوکیا ۸ فاش شد - تکفارس 
تصویری جدید از نسخه نقره ای رنگ نوکیا ۸ فاش شد - تکفارس 

تصویری جدید از نسخه نقره ای رنگ نوکیا ۸ فاش شد

سعید مزارعی
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - 18:00
تصویری جدید از نسخه نقره ای رنگ نوکیا ۸ فاش شد - تکفارس 

انتظار می رود تا اواخر امسال، شرکت HMD Global، صاحب حق امتیاز برند گوشی های نوکیا، از جدید ترین گوشی پرچمدار این شرکت رونمایی کند. تاکنون حرف و حدیث های بسیاری پیرامون اولین گوشی پرچمدار ساخت شرکت نوکیا وجود داشته و متاسفانه ما تا همین اواخر هم قادر نبودیم نگاه دقیقی به این گوشی داشته باشیم.

اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که اخبار حوزه تکنولوژی را رصد می کنید، باید تاکنون نام گوشی نوکیا ۸ را شنیده باشید، یک گوشی بالارده که با سخت افزار بسیار قدرتمند و دوربین های دوگانه ساخت شرکت Zeiss قرار است راهی بازارهای جهانی شود. به لطف ایوان بلاس، افشاگر معروف گوشی های هوشمند در دنیا، اکنون می دانیم که نسخه آبی رنگ گوشی نوکیا ۸ به چه شکل خواهد بود.

این افشاگر معروف، امروز تصمیم گرفت تا تصویری تازه از این گوشی را منتشر کندT اما این عکس جدید تصویری از نسخه نقره ای نوکیا ۸ را نشان می دهد. در این تصویر جدید، به غیر از رنگ، شاهد تفاوت دیگری میان نسخه های آبی و نقره ای نوکیا ۸ نیستیم، هرچند که در واقع این دو تصویر متعلق به یک گوشی است.

شایعات به این موضوع اشاره می کنند که به احتمال زیاد، HMD قصد دارد نوکیا ۸ را در اواخر ماه جولای رونمایی کند و قیمت تخمینی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، چیزی حدود ۶۰۰ یورو یا کمتر خواهد بود (۶۰۰ دلار در کشور آمریکا).

علاوه بر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که برای قسمت عقب این گوشی در نظر گرفته شده است، گفته می شود که نوکیا ۸ از یک صفحه نمایش با کیفیت QHD، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که البته می توان با کارت حافظه جانبی آن را افزایش داد و همچنین پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ ساخت شرکت کوالکام بهره می برد.

به طور پیش فرض، اندروید ۷٫۱ یا همان نوقا بر روی این گوشی نصب شده است، اما طرفداران نوکیا امیدوار هستند تا به محض انتشار نسخه نهایی اندروید O، نوکیا ۸ این نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید را در قالب یک بروزرسانی جدید دریافت کند.

از آن جایی که کلیه گوشی های جدید نوکیا که ساخت شرکت HMD هستند، با سیستم عامل اندروید عرضه شده اند، به نظر می رسد که انتشار سریع بروزرسانی های این سیستم عامل برای شرکت HMD کار ساده تری خواهد بود.

منبع : PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.