تصویر جدید از Samsung Galaxy C10 - تکفارس 
تصویر جدید از Samsung Galaxy C10 - تکفارس 

تصویر جدید از Samsung Galaxy C10

سارا کاویانی
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - 21:01
تصویر جدید از Samsung Galaxy C10 - تکفارس 

به تازگی شایعه هایی در فضای مجازی پخش شده است که مضمون آنها حاکی از این است که سامسونگ گلکسی سی ۱۰ را به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد. 

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد امسال گلکسی نوت ۸، گلکسی سی ۷ (۲۰۱۷) ، گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) و گلکسی سی ۱۰ را با دوربین دوگانه رونمایی کند. به تازگی تصاویری از گلکسی سی ۱۰ در فضای مجازی منتشر شده که بر این ادعا مهر تایید می‌زند. در تصاویر لو رفته مربوط به این گوشی هوشمند شاهد  دوربین دوگانه  در پنل پشتی  دستگاه هستیم که در زیر خطوط شیار دار جدید مربوط به آنتن قرار گرفته است.

گفته می‌شود گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه  سامسونگ خواهد بود؛ البته گمانه زنی هایی مشابه درباره گلکسی نوت ۸  نیز موجود است. مطابق با آخرین شایعه ها این گوشی هوشمند ۲۳ آگوست، زودتر از موعد تعیین شده رونمایی خواهد شد؛ این تغییر در تاریخ رونمایی بدلیل فروش نا امید کننده گلکسی اس ۸ اعمال شده است. متاسفانه هیچ یک از شایعه ها مشخص نمی‌کنند که کدام یک اولین گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه سامسونگ خواهد بود!

احتمالا گلکسی سی ۱۰ از صفحه نمایش ۶ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ (FHD) برخوردار می‌شود.در بازار آمریکا قلب تپنده این گوشی هوشمند چیپ ست اسنپ دراگون ۶۶۰  ۸ هسته ای  و پردازشگر گرافیکی  ۵۱۲ آدرنو خواهد بود. درباره عرضه این گوشی هوشمند در سایر کشور ها گفته می‌شود که به جای چیپ ست اسنپ دراگون ۶۶۰، پردازش های سنگین دستگاه به عهده چیپ ست اگزینوس ۷۸۷۲ قرار گیرد. برای این دستگاه ۶ گیگا بایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده و باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری به آن قدرت می‌دهد.
همچنین سامسونگ در این گوشی هوشمند دکمه بیکسبی را زیر دکمه تنظیم کننده صدا تعبیه کرده؛ که بعد از گلکسی اس ۸، گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی مجهز به این ویژگی محسوب می‌شود.

اگر قصد خرید این گوشی هوشمند را دارید، سامسونگ قیمت مدل ۶۴ گیگا بایتی این دستگاه  را  ۳۴۹۹ یوان در نظر گرفته که معادل ۵۱۵ دلار می‌باشد.

تصویر جدید از Samsung Galaxy C10 - تکفارس  تصویر جدید از Samsung Galaxy C10 - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.