قاب گوشی LG V30 برخی از مشخصات آن را لو می دهد - تکفارس 
قاب گوشی LG V30 برخی از مشخصات آن را لو می دهد - تکفارس 

قاب گوشی LG V30 برخی از مشخصات آن را لو می دهد

زینب حسینی
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - 22:03
قاب گوشی LG V30 برخی از مشخصات آن را لو می دهد - تکفارس 

در ماه گذشته فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل، موبایل فان (MobileFun) به لطف پیش سفارش هایی که برای قاب ها می گرفت، ظاهری احتمالی از سامسونگ گلکسی نوت ۸ به ما نشان داد. تصاویری که گلکسی نوت ۸ را در این قاب ها نشان می دهند ظاهری مشروع از این فبلت در اختیار ما می گذارند. با اینکه این دستگاه هنوز عرضه نشده، چندین افشاگری بعدی کاملا با تصاویر یافت شده در سایت موبایل فان مطابقت داشتند. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید.

در حال حاضر نوبت LG V30 است تا داخل قاب های پیش سفارشی موبایل فان ظاهر شود. اولین مورد یک قاب شفاف Rearth Ringke Fusion LG V30 با قیمت ۱۹.۴۹ دلار است. دومین قاب، یک قاب سخت مشکی Rearth Ringke Onyx LG V30، که با قیمت مشابه رزرو می شود. تصاویر، یک دوربین دوگانه با موقعیت افقی را در پشت گوشی همراه با یک دکمه ی اثرانگشت درست زیر دو سنسور این دوربین نشان می دهند.

انتظار می رود که LG V30 در تاریخ ۳۱ اوت هنگام یک رویداد سری V معرفی شود که روز قبل از نمایش سالانه ی تجاری IFA در برلین برگزار می شود.

انتظار می رود که این گوشی دارای یک پنل OLED باشد و با قابلیت شارژ بی سیم همراه باشد. در شایعه ای گفته شده که ورژن ۶۴ گیگابایتی این گوشی دارای قیمت ۸۰۰۰۰۰ وون می باشد که معادل ۶۹۹ دلار آمریکاست.

در ادامه تصاویری را که ظاهرا نشان دهنده ی پشت گوشی LG V30 است، مشاهده می کنید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید