تصاویر Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 
تصاویر Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 

تصاویر Galaxy S8 Active لو رفت

زینب حسینی
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - 23:00
تصاویر Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 

سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو احتمالا در انحصار AT&T (یکی از شرکت های خدمات ارتباطی و مخابراطی) در ایالات متحده باقی خواهد ماند، بنابراین اگر شما دنبال گوشی های هوشمند سخت هستید، این شرکت تنها حاملی در آمریکاست که میتوانید آن را خریداری کنید. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

متاسفانه، نه سامسونگ نه AT&T درباره ی نسخه ی محکم پرچم دار امسال، گلکسی اس ۸، چیزی اعلام نکرده اند. با اینکه این گوشی چندین بار به صورت آنلاین ظاهر شده، ما همچنان منتظریم تا این حامل آن را رسمی معرفی کند.

خبر خوب این است که احتمالا به افشای گلکسی اس ۸ اکتیو نزدیک هستیم، زیرا این گوشی هوشمند در آمازون ظاهر شده است. تصویری از این گوشی توسط OMOTON، یک شرکت فروش لوازم جانبی گوشی هوشمند منتشر شده است.

محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو (۲ بسته) دارای قیمت ۷.۹۹ دلار است و از ۱ اوت برای خرید موجود خواهد بود. تاریخ عرضه این محافظ صفحه به خوبی نشانگر این است که گلکسی اس ۸ اکتیو نیز تقریبا در همان چارچوب زمانی ارائه خواهد شد.

قیمت گلکسی اس ۸ اکتیو قطعا کمتر از ۷۰۰ دلار نخواهد بود. اما مشتریانی که با قرارداد های بلند مشکلی ندارند، می توانند آن را ارزان تر تهیه کنند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید