نسخه ی جدید iPhone SE عرضه نخواهد شد - تکفارس 
نسخه ی جدید iPhone SE عرضه نخواهد شد - تکفارس 

نسخه ی جدید iPhone SE عرضه نخواهد شد

زینب حسینی
۲۸ تیر ۱۳۹۶ - 10:00
نسخه ی جدید iPhone SE عرضه نخواهد شد - تکفارس 

آیفون اس ای یکی از انواع عجیب گوشی های هوشمند بود – در زمانی که همه به دنبال پرچم داران ۵.۵ اینچی بودند، اپل در واقع لحظه ای متوقف شد، به عقب نگاه کرد و گفت «هی، بچه ها، افرادی وجود دارند که نمی خواهند گوشی های هوشمند بزرگ تری داشته باشند.. بیایید برای آن ها هم یک گوشی بسازیم!» و اینگونه افسانه ی اس ای آغاز شد. این گوشی هوشمند دقیقا ابعاد فیزیکی آیفون ۵ اس را داشت، اما با آخرین سخت افزار های اپل ساخته شده بود، که به آن ارتقای خوبی برای دوربین و قابلیت استفاده از Apple Pay را داده بود. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

مطمئنا اس ای تقاضای فوق العاده ای نداشت، اما فروش آن در سه ماهه بعد از عرضه ۵.۱ درصد فروش گوشی های هوشمند به طور کلی را بدست آورده بود که برای یک گوشی ۴ اینچی دستاورد بسیار خوبی است. این موضوع باعث شد که برای ما این سوال پیش بیاید که آیا اپل، اس ای را در خط تولید خود جای خواهد داد، برای افرادی که به نمایشگر های بزرگ توجهی ندارند، بلکه ترجیح می دهند گوشی هوشمندی داشته باشند که به راحتی در جیب آن ها جای بگیرد.

تحلیلگر چینی، پن جیوتنگ (Pan Jiutang)، که قبلا حدس های نسبتا درستی زده، می گوید که اس ای آخرین گوشی هوشمند ۴ اینچی اپل خواهد بود و هر کسی که یک دستگاه جمع و جور می خواهد باید پیش از آن که تولید آن متوقف شود، آن را خریداری کند.

این حرف با نگاهی به روند پیشرفت تکنولوژی در اپل منطقی به نظر می رسد. این شرکت حرکتی به سمت ظاهری بدون قاب را پیش می برد. و با اینکه ممکن است در مدل سالگرد امسال – یا به عبارتی همان آیفون ۸- عملی نشده باشد، در نهایت راه خود را در آیفون های چند سال آینده پیدا می کند. این بدان معناست که آیفون استاندارد ۴.۷ اینچی شما وقتی قاب نازک تری داشته باشد بسیار کم حجم تر می شود. و این اساسا نیاز به تولید مجدد آیفون اس ای را برطرف می سازد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید