با Galaxy S8 Active آشنا شوید - تکفارس 
با Galaxy S8 Active آشنا شوید - تکفارس 

با Galaxy S8 Active آشنا شوید

سارا کاویانی
۲۸ تیر ۱۳۹۶ - 13:15
گلکسی اس ۸ اکتیو

سری اکتیو گلکسی هر سال در نیمه اول تابستان رونمایی می‌شود. گلکسی اس ۸ اکتیو با طراحی زمخت تر و متفاوت از نسخه معمولی و تغییراتی در سایر جزییات رونمایی خواهد شد.

پیش از این به طور مفصل درباره گلکسی اس ۸ اکتیو در تکفارس صحبت کرده ایم، شنیده ها حاکی از این است که این گوشی هوشمند به زودی رونمایی خواهد شد. همانطوری که از اسم آن پیدا است؛ گلکسی اس ۸ اکتیو برادر محکم تر و زمخت تر گلکسی اس ۸ جذاب و ظریف است. انتظار می‌رود که گلس پنل پشتی گلکسی اس ۸ با مواد پلاستیک با مقاومت بالاتر جایگزین شود تا از شکستن احتمالی آن بر اثر سقوط اتفاقی جلوگیری کند. از این گذشته، صفحه نمایش خمیده گلکسی اس ۸ که شدیدا مستعد شکستن در سقوط های احتمالی است با نسخه تخت آن جایگزین خواهد شد. این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با برادر کوچکتر خود ندارد؛ تفاوت عمده این دو برادر را می‌توان در باتری بزرگتر و طراحی زمخت تر خلاصه کرد. همچنین گلکسی اس ۸ اکتیو مانند نسخه معمولی خود به یک چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین مشابه مجهز شده است.  نهایتا گفته می‌شود فروش این دستگاه نیز مانند نسخه گلکسی اس ۷ اکتیو در انحصار شرکت مخابراتی AT&T قرار گیرد.

سال گذشته گلکسی اس ۷ اکتیو ۷ خرداد رونمایی شد؛ بنظر می‌رسد گلکسی اس ۸ اکتیو کمی در برنامه ریزی ها عقب مانده باشد. هنوز خبری رسمی درباره رونمایی این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما با توجه به شایعه های موجود، کره ای ها احتمالا طی روز های آینده این گوشی هوشمند را رونمایی کنند. سال گذشته گلکسی اس ۷ اکتیو بدون هیاهو و جنجال رونمایی شد، پس آنچنان دور از ذهن نیست که گلکسی اس ۸ اکتیو نیز این الگو پیروی کند و در نهایت آرامش روانه بازار شود. با تکفارس همراه باشید تا در جریان رونمایی این گوشی هوشمند جان سخت قرار گیرید.

اگر مایل به خرید این گوشی هوشمند هستید بد نیست بدانید که قیمت‌ گلکسی اس ۸ اکتیو احتمالا بین ۶۹۹ دلار تا ۷۴۹ دلار در زمان رونمایی خواهد بود.  قیمت گذاری این نسخه بسیار شبیه نسخه معمولی آن، گلکسی اس ۸ است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید