قابلیت چت در حین مکالمه به Hangouts اضافه شد - تکفارس 
قابلیت چت در حین مکالمه به Hangouts اضافه شد - تکفارس 

قابلیت چت در حین مکالمه به Hangouts اضافه شد

سعید مزارعی
۲۹ تیر ۱۳۹۶ - 17:11
قابلیت چت در حین مکالمه به Hangouts اضافه شد - تکفارس 

Hangouts Meet یک اپلیکیشین جایگزین برای سرویس قدیمی Gchat است که اکنون دیگر گوگل از آن پشتیبانی نمی کند. شرکت گوگل در ماه مارس گذشته با اعلام اینکه دیگر از سرویس Gchat پشتیبانی نخواهد کرد، از دو سرویس جدید که برای کاربران خود عرضه کرده است رونمایی کرد، Hangouts Chat و Meet و همچنین Allo و Duo.

اولین سرویس مختص تشکیلات اقتصادی است و سرویس دومی کاربران معمولی را هدف قرار داده است. سرویس Hangouts Meet برای ارائه سرویس تماس های تصویری ارائه شد و بعدها با دریافت یک بروزرسانی از قابلیت های پیام رسانی نیز پشتیبانی کرد.

به گفته گوگل، از ابتدای سال که سرویس Meet عرضه شد تا کنون کاربرانی بسیار زیادی درخواست کرده بودند که قابلیت چت کردن نیز به این سرویس افزوده شود. در آخرین نسخه Meet، کاربران قادر خواهند بود تا به صورت لحظه ای به ارسال و دریافت پیام های نوشتاری و لینک ها بپردازند. علاوه بر این، هم اکنون کل تاریخچه چت شما تا پایان گفت و گو باقی خواهد ماند.

اما این همه ماجرا نیست، همانطور که گوگل اعلام کرده است، قابلیت پیام رسانی در حالت مکالمه به این پلتفرم افزوده شده و این بدین معنی است که کاربران می توانند پیام ها را در وب یا موبایل دریافت و ارسال کنند یا فقط در Chrombox آن ها را دریافت کنند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این قابلیت از نظر شما کاربردی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.