گوشی Galaxy S5 Neo اندروید ۷ را دریافت می‌کند - تکفارس 
گوشی Galaxy S5 Neo اندروید ۷ را دریافت می‌کند - تکفارس 
گوشی Galaxy S5 Neo اندروید ۷ را دریافت می‌کند - تکفارس 

گوشی Galaxy S5 Neo اندروید ۷ را دریافت می‌کند

امید بصیری
۲۹ تیر ۱۳۹۶ - 10:00
گوشی Galaxy S5 Neo اندروید ۷ را دریافت می‌کند - تکفارس 

گوشی گلکسی اس ۵ نئو اخیراً در حالی که اندروید ۷ بر روی آن نصب بوده است دیده شده، و این مسئله شایعاتی که قبلاً درباره این گوشی و عرضه اندروید ۷ بر روی آن وجود داشت به واقعیت پیوستند. این گوشی اخیراً به پایان دوره دو ساله به روز رسانی های خود رسیده است اما سامسونگ تصمیم گرفته است تا این به روز رسانی را برای این گوشی عرضه کند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

اندروید ۷ یا نوقا قابلیت های جدیدی را به این گوشی اضافه می کند از جمله بخش نوتیفیکشن های پیشرفته، بخش پیشرفته دسترسی ها، اموجی های جدید و ابزار های تازه ای برای حفظ میزان شارژ باتری گوشی. از جمله دیگر قابلیت های اضافه شده می توان به فیکس شدن تعدادی از باگ های گوشی، پایداری بیشتر سیستم عامل و سرعت هماهنگ سازی بیشتر گوشی اشاره کرد. کمی عجیب است که گلکسی اس ۵ نئو به اندروید ۷ به روز رسانی می شود. معمولاً سامسونگ کمی بعد از عرضه نسخه های فرعی آن ها را فراموش می کند.

اگر هنوز این گوشی را نمیشناسید، باید بگوییم که گوشی گلکسی اس ۵ نئو مدل کوچک تر گلکسی اس ۵ است. در زیر پوسته این گوشی، صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن Full HD دارد، پردازنده گوشی نیز اگزینوس ۷۵۸۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی است، ۲ گیگابایت حافظه رم دارد، دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین مخصوص عکس برداری آن ۵ مگاپیکسلی است و باتری آن نیز ۲۸۰۰ میلی آمپر بر ساعت حجم دارد. هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ احتمالی عرضه این به روز رسانی موجود نیست.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید